streda 10. apríla 2013

Just moment 9



Pozeral som jej do očí a čakal čo mi na to povie.
"Harry, ja ..." nedopovedala, iba mi stále hľadela do očí a pomaly sa ku mne približovala. Prisala sa mi na pery.
Začali sme sa bozkávať a ona sa usmiala pomedzi bozky. Slzy jej stále stekali po tvári. Popri bozku som si ju k sebe pritiahlo a tuho som ju objal. Nadvihol som ju a zatočil som sa s ňou. Ona si obmotala nohy okolo môjho pásu.
Stáli sme tam takto asi pól hodinku. Stále sme sa bozkávali. Odtiahla sa odo mňa a pozerala mi do očí.
"Aj ja teba," objala ma. Vyškerený ako slnko na hnoji som ju ešte tuhšie objal.
"Hou, hou Harry. Nemôžem dýchať," povedala mi. Pustil som ju na zem.
"Mali by sme ísť," povedala.
"Áno," usmial som sa, chytil som ju za ruku a vracali sme sa späť.
"Vieš Harry, vlastne som k tebe cítila niečo už dávnejšie, ale nevedela som, čo to je. Ale teraz to viem určite," povedala mi a dala mi bozk na líce. Ja som sa len usmial a išli sme ďalej.

* Z pohľadu Annie

Keď sme sa poprechádzali, vrátili sme sa späť na lavičky. Tam sme sa s ňou rozprávali, keď sme zrazu započuli "Milujem ťa". Vychádzalo to z lesa, a nám bolo hneď jasné, že to je Harry. Pozrela som sa na Liama spýtavým pohľadom. Hneď pochopil, čo od neho potrebujem vedieť.
"No, vlastne mi hovoril, že ju má rád, ale nevie, ako jej to má povedať. Tak, už na to asi prišiel :P," zasmiali sme sa. Ďalej sme to nerozoberali.
"My sme takéto problémy nemali," povedala som mu a pobozkala som ho. On mi bozk opätoval, a zo sladkého bozku sa vykľula tretia svetová.
"Mhhhm," zamrnčala som mu do úst. On sa odtiahol a pozrel sa na mňa.
"Je tu Lux," smutne som povedala. On sa len usmial a zobral si Lux na kolená. Hral sa s ňou, robil jej hojdačku, koníka a kadečo iné. :D Malá Lux sa smiala a ja tiež, pretože Liam jej začal robiť smiešne grimasy. Videli ste už niekedy škuľavého Číňana ? :D Ja práve teraz.
Zatiaľ, čo sa Liam hral s malou, som sa poobzerala. Začínalo zapadať Slnko.
Pri lese som videla dve siluety, postavy. Potom som zistila, že to je Lou s Harrym.
Harry ju niesol na rukách, točil sa s ňou, skákal s ňou, až prišlo niečo nečakané. Obidvaja sa zrútili na zem. Z diaľky bolo počuť ich smiech.
Ja som sa za nimi so smiechom rozbehla. Lebo som ich nevidela vstať. Úprimne? Bála som sa o nich. Nikdy neviete na čo spadnete. Keď som k nim dobehla, zistila som, že im nič vážne nie je. Ležali v tráve a bozkávali sa.
"Vy ste taký sprostý," zasmiala som sa.
"Viete ako som sa o vás bála, keď ste spadli a nepostavili sa?" Oni sa len smiali pomedzi bozky, ale neodlepili sa od seba.
Nahnevaná som od nich odišla. Keď som prišla k Liamovi nafučaná, hneď na mňa vybehol.
"Čo sa stalo?"
"Ja som sa o nich bála, a oni sa tam olizovali v tráve," ofučala som sa a otočila od neho. On ma zobral na ruky a išiel so mnou ďalej. Položil ma do trávy, ľahol si vedľa mňa a pobozkal ma.
Boli sme tam asi 5 minút. Odtiahol sa a spýtal sa ma : "Takto?!"
"Áno," odpovedala som vysmiata od ucha k uchu. Postavili sme sa a išli späť za Lux. O chvíľu na to prišli aj Harry s Lou. Pomaly sme sa pozberali a vybrali sme sa domov.

Keď sme prišli domov, hneď sme započuli hlasný smiech. Prišli sme do obývačky a všetci čumeli do telky. Išla práve nejaká komédia.
Pozdravili sme sa Niallovi, Jakeovi a Elis. Odzdravili sa a my sme si k nim prisadli. Potom sme zistili, že pozerajú Horúce streli.
Keď sme dopozerali, Niall navrhol, či si nezahráme twistera. Mali sme takého väčšieho ako zvyčajne. Bolo to pre viacerých hráčov.
Jake nechcel hrať, tak nám točil. Dávali sme dosť zaujímavé polohy. Ako prvá vypadla Elis. Padla na Nialla, ale ten to nejako ustál. Hrali sme ďalej. Pravú ruku som mala pod Harrym, nohy cez Liama, Niall bol podo mnou a Lou bola tak popreplietaná, že som sa čudovala že nespadla.
"Ľavá noha na zelenú," povedal Jake Liamovi.
"To nemyslíš vážne," povedal. Jediná zelená bola na opačnej strane. Tak si uvoľnil ruku a  načiahol ju. No nejako sa mu šmykla noha a spadol. Elis vybuchla do obrovského smiechu. Na rade som bola ja.
"Ľavá noha na červenú," povedal Jake.
"Konečne, už som chytala kŕč." Mala som fakt veľké šťastie, pretože voľná červená bola hneď vedľa mojej nohy.
"Héééj to nie je fér, ona má vždy také ľahké," začal sa sťažovať Harry.
"Ale no tak láska, veď ona za to nemôže. Radšej sa snaž," povedala mu Lou.
"Hráme ďalej?" spýtal sa Niall.
"Jasné, ukáž to sem, ja chcem točiť," povedala Elis, a vytrhla to Jakeovi z ruky.
"Takže Lou, pravá noha na žltú," Lou si preložil nohu a hrali sme ďalej. Na rade bol Niall.
"Ľavá ruka na modrú."
"Maličkosť," zasmial sa Niall.
"Harry, pravá noha na červenú," Harry si preložil nohu podo mňa a na rade som bola opäť ja.
"Ann, pravá ruka na žltú," No tak fajn. Voľná bola iba pod Harryho zadkom. No vedela som sa tam dostať iba spredu. Takže som si dala ruku medzi jeho nohy. On sa na mňa pozrel s nadvihnutým obočím.
"No čo, inak sa tam nedostanem," zasmiali sme sa všetci.
"Pokračujeme?" spýtali sme sa naraz s Lou, ktorá bola na rade.
"Ľavá noha na modrú," Lou sa snažila zo všetkých síl, ale nedočiahla tam a padla na zadok.  No fajn, zostala som tam sama s chalanmi.
"Niall, pravá ruka na zelenú," Niall si dal ruku za svoj chrbát, takže takmer sedel na zemi. Na rade bol Harry.
Ten mal teraz fakt dosť divnú polohu. Jednu nohu mal vzadu, druhú vedľa mojej ruky, ktorú som mala pod ním, ľavú ruku mal za sebou a pravú vedľa mňa.
"Harry, ľavá ruka na žltú" povedala škodoradostne Elis. Asi vedela prečo sa smiala. Jediná žltá, na ktorú dočiahol, bola pred mojou hlavou. Tak si tam položil svoju ruku.
Ehm... no keď som povedala, že pred tým mal divnú polohu, mali by ste ho vidieť teraz. Bol celý poprekrúcaný, a svoj rozkrok si obtieral o moju ruku. Obaja sme sa začervenali. S Harrym to určite niečo robilo :D Hrýzol si spodnú peru a zatínal zuby.
"Niall, ľavá noha na červenú." Ešte lepšie, Niall sa presunul tak, že mi tlačil na chrbát a tým som svoju ruku pritlačila ešte viac na Harryho rozkrok. Ostatný si tiež všimli, že niečo s ním nie je v pohode. A mňa pomaly začalo niečo tlačiť na ruku.
"Ehm..." zakašlala som si a pozrela na Harryho s nadvihnutím obočím.
"Ja to už nevydržím! Vzdávam sa.." povedal Harry a zodvihol sa. Chytil Lou za ruku a ťahal ju hore do izby, kde spal včera Zayn s Perrie. Potom sme započuli ako buchli do skrini a Lou zakričala.
"Ann, asi si s ním niečo spravila," podpichol Liam..
"Ja za to nemôžem, kam ste mi kázali dať ruku, tam som ju dala. A prosím, pustite tam nejakú hudbu," zasmiala som sa, lebo z ich izby vychádzali fakt divné zvuky.
Jake pustil hudobný kanál a my sme pokračovali v hre. Dohodli sme sa, že budeme hrať tak, že v jednom kole sa točí dva krát.
"Elis, pravá ruka na modrú a ľavá na zelenú." Dala som si ruky najbližšie, ako som vedela. Bola som rozčapená ako žaba. Na rade bol Niall.
"Ľavá noha na zelenú a pravá ruka na modrú." Niall si premiestnil ruku, a keď si premiestňoval nohu, strčil do mňa. Bolo to náhodou, ale ja som sa neudržala a spadla som.
"Áno!" zakričal Niall.
"Niall, musím uznať, že napriek tomu, aké videá sú na internete, v tejto 'športovej aktivite' si bol dobrý," objala som ho najsilnejšie ako som vedela a povedala som mu : "Zajtra dáme odvetu." Zasmiala som sa.
"Pokojne, aj tak prehráš," povedal sebaisto.
"Héééj," buchla som ho do pleca a sadla som si k Liamovi. Kecali sme tam fakt dosť dlho. Potom som zobrala Liama za ruku a išli sme do našej izby.
Zavreli sme dvere, a natlačila som sa tesne na Liama. Začali sme sa vášnivo bozkávať, no ja som sa odtiahla. Nechápavo na mňa pozeral.
"Nemôžem, lebo by som  ťa k niečomu mohla vyprovokovať," povedala som úplne vážnym pohľadom. On sa na mňa stále pozeral so zdvihnutým obočím. Ja som si len povzdychla.
"Krámy," zasmiala som sa a on konečne pochopil.
"To nevadí zlato," pristúpil ku mne a znova ma začal bozkávať. No obyčajné bozkávanie prešlo na veľmi, veľmi vášnivé.
"Mhhhm," zamrnčala som do bozkov. Pomaly som sa od neho odtiahla a zahľadela som mu do očí. Zahryzla som si do spodnej pery, aby som ho nepobozkala.
"Nie každý to zvláda ako ty," povedala som mu a vybrala som sa ku skrini. Vytiahla som si z nej pyžamo a prešla som do kúpeľni. Zamkla som dvere a osprchovala som sa.
Obliekla som si pyžamo a išla som späť do izby. No Liam tam nebol. Vybrala som si z tašky notebook, zapla som ho a sadla som si na posteľ. Dlho som tam už nebola.
Zapla som si fb, mala som tam pár správ a upozornení. Na twitteri nebolo nič zaujímavé. Tak som len tak pozerala fotky, čo som mala v notebooku. Bola som na nich väčšinou s Elis a Jakeom. Staré časy. Robili sme na nich rôzne smiešne tváre. Keď som zbadala jednu fotku, na ktorých sme robili 'škuľavých Číňanov' strašne som sa začala smiať. Potom som zavrela notebook a odložila ho späť do tašky.
Vybrala som sa k oknu, z ktorého som mala úžasný výhľad na neďaleké jazero. Pozorovala som ten nočný život.
Zrazu sa otvorili dvere na izbe, ale ja som sa neotočila. Zozadu ma objal a ja som hneď vedela, kto to je. Liam. Otočila som sa k nemu.
"Kde si bol?" spýtala som sa ho.
"V sprche," odpovedal mi.
"Ahá," povedala som. On sa zasmial. Prezrela som si ho odspodu až na hor. Bol iba v boxerkách.
"Toto mi robíš naschvál, však?" spýtala som sa ho. On sa na mňa len usmial provokačným úsmevom. Ja som ho obišla a ľahla som si do postele. Musela som od neho odísť, inak by som to nevydržala.
On pomaly pristupoval k posteli a ľahol si oproti mne. Pozeral sa mi do očí a ja jemu. Pobozkal ma.
"Dobrú noc" povedala som mu.
"Aj tebe" odpovedal. Otočila som sa mu chrbtom a zakryla som sa až po krk. On ma zozadu objal a ja som zaspala.
Ráno som sa zobudila a šla som rovno do obývačky a skoro mi oči vypadli keď som tam zbadala......


4 komentáre:

  1. dalšia skvelo vtipná časť :) a nechcem si radšej predstaviť, čo Ann v obyvačke našla, teda skôr koho :D alebo mojej fantázii šibe a bude to len nejaká bežná situácia :) ale je to super, na tom twisteri som sa parádne zasmiala :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to nie len ty :D a vieš mi napísať cez gmail?? nejde mi facebook

      Odstrániť
    2. ďakujem baby :) a myslím si, že to zapletie dobre celý príbeh, to čo tam Ann zbadá a ani Sabinke neišiel fb :D

      Odstrániť
    3. nechcem si predstavit čo tam zbadá :D :D :D mi napadlo, ze Liama s niekým :D ale tak ked zaspávali vedľa seba, tak to je asi zlá dedukcia :D

      Odstrániť