štvrtok 4. apríla 2013

Just moment 6



Ráno som sa zobudila s pocitom, že ma niekto pozoruje. Ležala som stále na jeho hrudi. Pomaly som otvorila oči a pozrela sa na toho najdokonalejšieho chlapa! Pozeral sa na mňa s tými jeho dokonalými očkami.
"Dobré ránko," povedal mi.
"Dobré," odpovedala som ospalo.
"Ale, ale niekto tu je unavený," zasmial sa.

Nič som mu na to nepovedala, iba som sa otočila na druhú stranu a zakryla som sa perinou až po hlavu.
"Ale no tááák Ann, vstávaj"
"Eee," zašomrala som mu.
On sa iba tlmene zasmial. Čakala som, čo urobí. Cítila som, že sa postavil z postele, obišiel posteľ a sadol si ku mne. Strhol mi z hlavy paplón a nakláňal sa ku mne. Bola som si istá, že ma ide pobozkať, tak som sa pretočila na chrbát. No on sa zrazu zvrtol a začal ma štekliť. Ja som začala kričať a pišťať. Po chvíli prestal. Ja som sa znova otočila a zakryla sa až po hlavu.
"Ann, naozaj už vstaň...," povedal celkom vážne, "..inak budem prinútený použiť donucovacie prostriedky," zasmial sa.
Ja som ho aj tak nebrala vážne. Odišiel z izby. Asi to už vzdal. Ale on sa vrátil späť do izby a spýtal sa ma.
"Tak naozaj nechceš vstať po dobrom?"
"Nie," povedala som.
On pomaly pristupoval k posteli, odhrnul mi paplón a vylial na mňa pohár ľadovej vody.
"Liáááám," kričala som na celú chatu. On sa iba smial.
"Tak tebe to pripadá smiešne?"
"Varoval som ťa," odpovedal pomedzi smiech.
"Fajn už som hore! Spokojný?"
"Áno," prišiel ku mne, objal ma a pobozkal. Hneď sa odtiahol.
"Si nejaká mokrá."
Pozrela som sa na neho s WTF pohľadom a zdvihnutým obočím. On sa znova smial. Ja som k nemu pristúpila, objala som ho a pritisla som ho celou silou k sebe. Odtiahla som sa od neho a pozrela na jeho tričko. Celé mokré.
"Výborne," povedala som s úsmevom na tvári od ucha k uchu.
On ma znova sladko a nežne pobozkal.
"Idem do sprchy. A načo si ma to vlastne budil?"
"No lebo je desať hodín a o 11:30 prídu baby. Louis, Harry a Zayn išli pre ne na letisko. A príde aj naša maskérka s malou Lux," povedal a usmial sa.
"Aha tak to si musím pohnúť."
"Jasné bež, ja ti zatiaľ spravím raňajky," sladko sa usmial. Zo skrini som si vybrala legíny a predĺžené tričko. Vbehla som rýchlo do sprchy, vyfénovala a vyžehlila som si vlasy , potom som sa obliekla a namaľovala. Iba som si jemne naniesla špirálu. Vyšla som z kúpeľne a išla som rovno do kuchyne. V obývačke sedel Niall, Jake a držali sa za brucho.
"Čo sa tak držíte za brucho?" spýtala som sa
"Keď Liam tak dobre varí," povedali naraz.
Ja som išla do kuchyni, kde som už mala na stole prichystané raňajky (lievance s banánom a jahodami poliate čokoládou). Bol tam však ešte jeden tanier.
"Ty si ešte nejedol?"
"Ale áno, toto je pre Elis," povedal mi a pobozkal ma.
V tom prišla Elis do kuchyni.
"Čauté holubičky," pozdravila nás.
"Ahoj," odtiahli sme sa od seba .
"Fajn, idem sa ešte prezliecť, baby sú o chvíľku tu," povedal Liam a išiel hore.
Pozrela som sa na hodiny a bolo desať hodín. S Elis sme sa posadili pri stôl a dali sme sa do jedla. Keď sme dojedli, umyli sme taniere a sadli sme si k chalanom. Liam prišiel dole. Mal na sebe rozopnutú modrú košeľu na bielom tričku, a arašidové nohavice. Sadol si ku mne na gauč a ja som sa mu ovinula okolo krku. Sedeli sme takto asi pol hodinku keď sme počuli otváranie dverí. Do dverí vošlo blonďavé dievča s ružovými končekmi a za ňou milá hnedovláska.
"Ahojté," pozdravili nás milo.
Postavila som sa a išla som k nim.
"Ahojte, ja som Annie ale volajte ma Ann."
"Ja som Perrie, ale volaj ma Pezz a toto je El.“
Objala som sa s nimi a predstavila som im Elis a Jakea. Potom prišla dnu chudá blondína s malým dievčatkom na rukách. Hneď za ňou prišiel Harry.
"Daj mi môjho anjela," ona mu s úsmevom podala malú Lux.
Hneď si s ňou sadol na gauč a začal sa s ňou hrať.
"Ahoj, ja som Lou. Som ich vizážistka." ukázala na chalanov.
"Teší ma. Ja som Ann, a toto je Jake a Elis," objala som ju a predstavila som ju s ostatným.
Potom sme si všetci sadli na gauč, samozrejme nikde nebolo miesto, tak som si sadla na Liama a objala som ho okolo krku.
"Vy spolu niečo máte?" spýtala sa El s rozžiarenými očami.
"Vlastne áno."
Zasmiala som sa. Ďalej sme to nerozoberali a bavili sme sa o kadečom.
"No tak sme sa už zoznámili a chceme vám niečo navrhnúť," spustila Elis.
"Včera keď sme sa boli s Jakeom prejsť, zistili sme, že 15 minút odtiaľto je jazero. A keďže je leto, napadlo mi či by sme tam nešli všetci." Spýtala sa.
"To je skvelý nápad" skríkla Perrie.
"Aj ja si myslím, že to je super," pridala sa EL.
Chalani iba prikývli.
"Tak sa poďme teda zbaliť a môžeme ísť," povedal Liam.
Všetci sa zodvihli a išli si po veci. Ja som sa prezliekla, dala som si na seba iba voľné tričko, kraťase a žabky. Do tašky som si zbalila moje plávky, osušku, opaľovací krém a slnečné okuliare. Liam sa tiež prezliekol a zbalil. Zbalený sme prešli dole. Boli tam už všetci, iba Niall bol v kuchyni.
"Niall, čo tam toľko robíš?"
"Balím nám jedlo, môžeme si urobiť piknik."
"To je dobrý nápad," povedala som mu.
Konečne prišiel s dvomi veľkými taškami jedla. Všetci sme sa na neho pozreli, ale nikto to ďalej neriešil.
"Tak ideme?" spýtal sa Jake. Prikývli sme a vyšli sme z domu. Cesta trvala iba pár minút ako povedala Elis s Jakeom.

O 15 minút sme boli na mieste. Rozložili sme si dve veľké deky. Porozhliadla som sa po okolí. Nebol tu nikto okrem nás, čo mi náramne vyhovovalo. Niekoľko metrov od jazera bola menšia
budova, vyzeralo to ako garáž. Dokonca tu bol aj jeden menší bazén pre deti. Bola tam šmýkačka do vody. Pri jazere bol veľký strom s ktorého viselo veľké lano. Bola tam aj hojdačka pre dvoch. Na kraji vedľa jazera boli lavičky. A aj do jazera viedlo pár väčších šmýkalok. Na hladine plávali veľké lopty, do ktorých sa dalo vliezť. V strede jazera bolo na hladine také drevo, na ktoré sa dá vyliezť a aj menšia lezecká stena. Bolo to tam dokonalé. Hneď ako sme sa vybalili sme sa vyzliekli do plaviek. Ja som mala biele, Elis mala také námornícke, Pezz čierno-ružové, Lou mala biele plávky s farebnými pásikmi a EL mala krikľavo ružové bodkami.
Chalani sa začali strkať a hneď sa rozbehli k veľkému stromu. Louis sa samozrejme na to lano hneď zavesil, chalani ho rozhúpali a on skočil do vody (ako inak oblečený :D). My s babami sme sa na nich strašne smiali. Sú ako malé deti. Harry k nám dobehol.
"Nejdete sa so mnou niekto pozrieť, čo je v tej garáži?"
"Ja idem, možno tam niečo nájdeme do vody," ochotne sa ponúkla.
Tak sme sa tam vybrali. Dvere neboli zamknuté tak sme ich otvorili.
"WoW, toto sa nám bude hodiť," povedal Harry.
"To áno," boli tam menšie loďky pre jedného, bola tam aj pumpa (asi na tie veľké lopty do vody) našli sme tam aj koleso pre malú Lux. Vyšla som von a zakričala na baby, ktoré tam ešte stále kecali.
"Baby poďte nám pomôcť" "Jasné ideme" zakričali mi naspäť a už bežali k nám.
Vyniesli sme to všetko von. Tie loďky neboli ťažké, tak sme to zvládli aj bez chalanov. Keď sme všetko odniesli pri jazero nám Harry povedal že ide za Lux do bazéna. Zobral koleso a utekal za Lux a jej mamou. S babami sme si sadli na deku a rozprávali sme sa. V tom nám napadlo, že nevieme, kde sú chalani. Nikde sme ich nevideli, tak sme sa postavili a išli pod ten veľký strom. Neboli ani tam, tak sme tam len tak stáli a pozerali, či nie sú vo vode.
Keď ma zrazu niekto zobral na ruky, bol to Liam. Kričala som, aby ma pustil ale nereagoval. Videla som, že Zayn berie Pezz, Louis El, a Jake Elis. Všetky sme kričali. Utekal s nami a skočili s nami do tej ľadovej vody. Keď sme sa vynorili z vody, počula som kričať baby.
"Louis Tomlinson zabijem ťa!"
"Malik toto si odskáčeš!"
"Jááke".“
V tom som videla, že Perrie skočila na Zayna a stiahla ho pod vodu. El sedela na Louisovi a topila ho pod vodu. Elis s Jakeom sa naháňali. Ja som Liama len pobozkala, odtiahla som sa a doplávala som k tomu drevu v strede jazera. Ak si myslel, že mu to nevrátim bol na veľkom omyle! Hahaha. V Hlave som mala obrazy, čo mu urobím. Keď som už bola hore na tom dreve, videla som, že Liam lezie za mnou. Pomohla som mu vstať a objala som ho. Už ma išiel objať a v tom som ho strčila do vody. Všetci sa začali smiať. No ja som ho nevidela vynoriť sa spod vody. To som ešte nevedela že si to oboplával a vyliezol zozadu. Ja som ho stále hľadala vo vode a dosť som sa o neho bála. Zrazu ma zobral na ruky a skočil so mnou do vody.
Keď sme sa vynorili smiali sme sa ako blázni. Potom som sa ponorila pod vodu a jeho som stiahla so mnou. Pozerala som mu do očí a pobozkala som ho. Dlho nám to však nevydržalo a museli sme sa vynoriť, pretože nám došiel kyslík. Tam ma znova pobozkal, ja som ho opäť strčila do vody a začala utekať, ako sa mi dalo. Začal ma naháňať, vyliezla som rýchlo z vody a utekala som za strom. Naháňali sme sa okolo stromu. On zastavil a to som využila. Obehla som strom a utekala som ďalej. On ma však chytil a otočil si ma k sebe. Zhlboka som dýchala. Aj on. Boli sme udychčaný. Ja som ho objala a dal si hlavu na jeho plece. Začali sme sa smiať ako blázni. Potom som ho potiahla za ruku, aby išiel so mnou. Zatiahla som ho pri hojdačku. Obaja sme si na ňu sadli tak, že sme boli oproti sebe.
Objala som ho a tak sme tam sedeli asi pól hodinu. Bez jediného slova. Mali sme zavreté oči a iba tak sme si užívali, že sme boli sami. Zrazu však prišiel Louis so Zaynom a vyliali na nás dve vedrá vody.
Nechápem skadia zobrali tie vedrá, ale bol to taký šok ako nikdy.
"Vy debili," kričala som na nich pri tom, ako sa smiali.
Pozrela som na Liama a on iba prikývol. Zodvihli sme sa išli sme sa pozrieť do tej garáže. Bingo! Našli sme tam veľké vodné pištole. Každý sme si zobrali dve, napustili sme ich vodou a utekali sme za nimi. Ja som išla na Louisa, ktorý sa rozprával s Niallom na deke. Prišla som tam, Niall ma videl tak som mu jemne naznačila, aby uhol. Povedal Louisovi že ide za Harrym. Ja som prišla k Louisovi a vystriekala som mu celú pištol do tváre. On sa postavil a ja som pred ním začala bežať. A Liam si zobral Zayna ktorý sa práve bozkával s Perrie. Pezz chytil za ruku a odtiahol ju od Zayna. Zayn bol prekvapený a pozeral na Liama z otvorenými ústami. Ten mu strekol vodu rovno do úst a potom ho postriekal celého.
"Liáám," kričala som so smiechom keď som bežala pred Louisom.
On sa otočil a utekal oproti mne. Zayn bežal za ním. Ocitli sme sa chrbtami opretý o seba pritom, ako Louis a Zayn išli k nám každý z inej strany. S Liamom sme ešte mali jednu naplnenú pištoľ, tak sme ju na nich zamierili. Keď sa približovali obliali sme ich. No už nám došla voda.
"Myslím si, že už viac toho nemáte," povedal Louis a so Zaynom sa začali smiať.
Ja s Liamom sme len mykli plecami.
"Tak to sa mýliš miláčik," povedala El so zbraňou v ruke.
Vedľa nej stála Perrie tiež so zbraňou a za nimi prišiel Niall s krabicou, v ktorých boli zbrane napustené vodou.
"Páááľ" zakričala Perrie a s El začali mieriť najskôr na Louisa a Zayna a potom aj na nás s Liamom. My sme sa rozbehli k Niallovi, zobrali sme si všetci zbrane a začala sa vojna. Boli sme celý mokrý, smiali sme sa a zabávali sme sa. Keď sme už nemali muníciu som sa spýtala ostatných že kde je Elis, Jake, Harry,Lou a Lux. Niall mi odpovedal
"Sú pri bazéne a naposledy ležali na lehátkach. Nemali by sme ich ísť vyrušiť?" spýtal sa s škodoradostným úškrnom.
"Ale áno" povedala som a ostatný len prikývli. Nabili sme si zbrane, pomaly a potichu sme sa prikradli k bazénu.

3 komentáre:

  1. pri tejto časti som sa poriadne zasmiala :D si to tak len zivo predstavit :) uz sa teším na pokračovanie :)

    Lucka, len tak dalej :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :) tak o to som sa tak trocha aj snažila, ale myslím si, že ďalšia je troška vtipnejšia... aj keď si len matne pamätám o čom je :D

      Odstrániť