streda 3. apríla 2013

Just moment 5




Celú cestu v aute som bola opretá o jeho rameno. On dával pozor na cestu. Pomaly som zaspala a zobudila som sa až na to, že auto zastavilo.
Pozrela som sa, kde to sme. Neboli sme pred chatou, ale pred veľkou vilou.
"Kde to sme?" spýtala som sa ospalo Liama.
"Toto je náš dom. S chalanmi si sem chodievame oddýchnuť. Nikto o ňom nevie. Si vlastne prvá, ktorá o ňom vie. Samozrejme okrem nás a Paula." povedal na jeden dych.
"Aha, no a čo tu vlastne robíme?"

"No vieš, prišiel som si pre nejaké veci a potrebujem s Paulom niečo vybaviť." usmial sa na mňa, odopol si pás a vyšiel z auta.
Otvoril mi dvere, nahol sa nado mňa a odopol mi pás.
"To by som zvládla aj sama. "
Potom sa odsunul, podal mi ruku a pomohol mi vystúpiť. Keď som sa konečne vymotala z auta Liam si ma k sebe pritiahol a pobozkal ma. Ja som sa po chvíli odtiahla.
"Tu nie, mohol by nás niekto vidieť."
"Máš pravdu," povedal mi a vtisol mi ešte bozk na čelo.
Potom ma potiahol za ruku a vybrali sme sa do domu. Liam odomkol dvere a vošli sme dnu. Vyzuli sme sa a prešli sme do obývačky, kde sedel v kresle Paul.
"Ahoj Paul," pozdravil sa mu Liam.
"Dobrý," pozdravila som sa aj ja. Nemohla som mu predsa tykať.
"Ahojte," odzdravil nás.
"Liam, potrebuješ niečo?" spýtal sa, zatiaľ čo sme si my sadli na gauč.
"No tak v prvom rade toto je Ann, Ann toto je Paul," predstavil nás.
Obaja sme sa postavili a podali sme si ruky.
"Hovor mi Paul," povedal.
"Fajn, ja som Ann," povedala som mu.
"A nepoznáme sa? Zdáš sa mi povedomá," spýtal sa.
"No, v Starbuckse som do teba nabúrala, keď som vychádzala z WC," vysvetlila som mu.
"Ahá," odpovedal mi.
"A tá druhá vec je..?" spýtal sa Liama s nadvihnutým obočím.
"No, chcel som sa spýtať, či by si nevedel vybaviť, aby sme tu zostali dlhšie," milo sa naňho usmial.
"Myslím si, že s tým nebude žiadny problém. Turné ste teraz dokončili a máte právo aj na oddych."
"Och, to som rád. Ďakujem Paul," povedal mu Liam.
"To nestojí za reč, ale samozrejme, že niekedy budete musieť odbehnúť na nejaký rozhovor do rádia alebo tak."
"No, s tým som počítal. Ale to je v pohode. To bude trvať maximálne 3-4 hodinym" zasmial sa.
"No fajn. A nepotrebujete nič?" spýtal sa Paul.
"Nie, je to tam skvelé. Taký pokoj sme už s chalanmi dlho nezažili a navyše, keď som tam s takým úžasným dievčaťomm" dopovedal a pozrel sa na mňa. Ja som sa začervenala.
"Ááá, čiže, ak som to dobre pochopil, vy spolu chodíte?" spýtal sa Paul.
"Áno," povedala som a Liam prikývol.
"No dobre, tak ja si idem teda zobrať tie veci a môžeme ísť," povedal Liam.
"Dobre, počkám ťa tu," usmiala som sa na neho.
"Ale Liam neboj sa, ja ti na ňu dám pozor," zasmial sa Paul.
V tom tam Liama už nebolo. Nastalo to trápne ticho. Prerušil ho Paul.
"Ann a vlastne, ako ste sa s Liamom spoznali?"
Bola som rada, že sa ma opýtal práve toto a nie nejakú volovinu.
"No..tak ja som pre Elis vybavovala tú narodeninovú párty aj s jej rodičmi. Bolo to asi pred dvoma týždňami, keď mi blikalo na twitteri, že ma Liam folowllov.." prerušil ma.
"No tak to by som chcel vidieť tvoju rekciu," zasmial sa.
"Mhhm, kričala som na celý dom," zasmiali sme sa obidvaja.
Potom som mu dorozprávala zvyšok. On si iba vzdychol.
"No, poviem ti, že Liam ťa musí mať naozaj rád. Poznám ho už dosť dlho a viem, že sa nedá dokopy iba s niekým, kto sa mu páči."
Po tejto vete ma zahrialo príjemné teplo. Potešilo ma to, lebo som vedela, že Paul mi vraví pravdu.
"Tak ďakujem, že si mi to povedal. Fakt ma to potešilo."
"Nemáš začo."
V tom už sme počuli Liama.
"Už to mám." Prišiel ku mne a vtisol mi bozk.
"No dobre holubičky, nechám vás," zdvihol sa Paul a bol už na odchode, keď ho Liam stopol.
"Pokojne zostaň, mi už aj tak idem preč."
Prikývla som mu na súhlas. Zodvihli sme sa, pozdravili sme ho a zavreli za sebou dvere.

Nasadli sme do auta. O hodinu sme už boli na mieste. Pozrela som sa na hodiny. Bolo už 21:00. Nechápala som to, veď sme z domu odišli okolo obeda. Vybrali sme z kufra nákup, Liam zamkol auto a išli sme dnu. Chalani boli v obývačke a čumeli na telku.
"Čauté," pozdravili sme ich.
"No nejako vám to trvalo," podrypol samozrejme Louis.
Bez slova sme prešli do kuchyni a vyložili sme nákup. Potom sme si išli sadnúť do obývačky.
"No a čo ste tam tak dlho robili?" spýtal sa Zayn.
"Najskôr sme boli nakúpiť, potom sme išli ku mne," povedala som. "
A čo ste tam robili?" začal znova Louis.
"Pozerali sme film, a Ann si zbalila veci" povedal Liam.
"Áhááá, takže film iba film." Zasmial sa Niall.
Začervenala som sa a pozrela som sa na Liama. Ten bol tiež ako paradajka. Ostatní si to očividne všimli.
"Takže to nebol iba film," podrypol Harry.
"Vlastne ani nie," hrdo sa natiahol Liam. Pozrela som na neho a gestom mi ukázal, aby som k nemu išla. Postavila som sa a sadla som si mu na nohy. On si ma otočil a pobozkal ma. Nie, že by mi to vadilo, ale bola som prekvapená, že im to chce povedať. Stále sme sa bozkávali, až kým nás neprerušil Harry.
"Božé, a to som ju chcel ja," pozrela som sa naňho pohľadom a'la 'Zdraví si?' On si odul spodnú peru a tváril sa, že je smutný, ale ja som videla, že mu trhalo kútikmi úst.
"Mal si sa poponáhľať" povedal mu Liam a ja som mu vyplazila jazyk.
On to už nevydržal a začal sa smiať.
"Takže vy ste spolu?" spýtal sa Zayn.
"Áno," povedala som mu a objala som Liama okolo krku.
"Inak, kde sú Elis s Jakeom?" spýtala som sa ich.
"Asi pred dvoma hodinami sa išli prejsť a ešte sa nevrátili," povedal Louis bez toho, aby sa otočil od telky.
Zrazu Zaynovi zazvonil mobil.
"Ahoj zlatko," zodvihol mobil a išiel na chodbu.
My sme naďalej pozerali telku. Sedela som vedľa Liama a ruky som mala okolo jeho krku. O cca desať minút prišli Elis s Jakeom.
"Ahojte," pozdravili sa. Odzdravili sme ich a znova sme pozerali televízor. Prisadli si k nám a aj oni pozerali s nami. Zrazu vbehol dnu Zayn.
"Nebude vám vadiť, ak by zajtra prišli Perrie a Eleanor?"
"Jasné, že nie,“ povedala Elis. My sme všetci len prikývli.
"El príde?" spýtal sa Louis a rozžiarili sa mu oči.
"Keď to Elis schválila tak áno," povedal nadšene Zayn.
Louis vyskočil z kresla a bežal rovno k Elis ktorej vtisol pusu na čelo.
"Ďakujem," povedal.
Ona len prekvapivo pozerala.
"Nemáš začo," usmiala sa.
On vybehol za Zaynom a zaliezli spolu do izby.
"Idem do sprchy," povedala som Liamovi.
Nepovedala som mu to preto, aby išiel so mnou, iba som mu to oznámila. Odišla som hore do izby, vybalila som si veci z kufra do skrini, vybrala som si pyžamové gate a voľné tričko. Zišla som dole do kúpeľne a zamkla som za sebou dvere. Vyzliekla som sa a vliezla do sprchy. Umyla som si vlasy a osprchovala som sa. Vyliezla som zo sprchy a zabalila som sa do uteráku. Vytiahla som zo skrinky fén a vyfénovala som s vlasy. Obliekla som si tričko a pyžamové nohavice. Opäť som si išla sadnúť do obývačky. Sedel tam len Niall a Harry.
"Kde sú všetci?" spýtala som sa ich.
"No, Liam sa išiel osprchovať chvíľku potom ak osi odišla, Zayn a Louis sú stále hore v izbe a Elis s Jakeom sú u seba," povedal mi Harry.
"Mhhm, tak ďakujem," usmiala som sa.
"Som nejaká hladná," dodala som odišla do kuchyni.
"Môj človek," počula som, ako povedal Niall z obývačky.
Ja som si vytiahla jogurt z chladničky a začala som jesť. O chvíľu prišiel Niall, otvoril mrazničku, vybral z nej pizzu a dal ju do rúry. Asi desať minút sme sa rozprávali a potom som išla hore za Elis. Zaklopala som na dvere. Nechcela som ich s Jakeom vyrušiť. "Ďalej,“ počula som Elis.
Vošla som dnu ale bola tam iba Elis.
"Kde je Jake?"
„No povedal mi že ide na WC a potom skočí na chvíľku za Zaynom a Louisom," povedala mi.
"Aha.. No ako to vlastne medzi vami je?" spýtala som sa jej.
"No on je úžasný. Keď sme sa boli prejsť po okolí povedal mi, že ma ľúbi, a že to so mnou myslí naozaj vážne. Ann ja nechápem, ako som si ho nemohla vtedy všímať. No, ale ty sa pochvál. Čo máš s Liamom?" vzdychla si a spustila som.
Porozprávala som jej všetko od vtedy, ako si ku mne sadol v bare, ako ma dnes šteklil a potom sme sa bozkávali a skončila som pri tom, ako sme to povedali chalanom.
"No a zvyšok už poznáš," povedala som jej.
Ona na mňa len pozerala s vyvalenými očami.
"Wow," povedala.
"Fajn reakcia," povedala som jej zo smiechom.
Po piatich minútach zo seba konečne dostala
"To je neuveriteľné. Ako z nejakého románu..," dodala a obe sme sa začali smiať.
Po chvíli opäť spustila.
"Ann, keď sme sa dnes boli s Jakeom prejsť, asi 15 minút od tadeto je krásne jazero. Mohli by sme tam zajtra všetci zbehnúť, keď príde aj El a Pezz.
„Jasné, zajtra to povieme aj chalanom," povedala som jej.
"Okey."
"Dobre Elis, ja si už idem ľahnúť. Som unavená. Dobrú noc."
"Aj tebe," usmiala sa na mňa jej perverzným pohľadom.
"Prestaň nič nebude! Sme spolu prvý deň!" povedala som a odišla.
Vošla som do mojej izby. Na posteli už ležal Liam. Myslela som si, že spí tak som potichu zatvorila dvere a šupla som sa pod perinu. On ma chytil okolo pásu a otočil si ma k sebe. Takže asi nespal . Ja som si okolo neho ovinula ruky a pritisla som sa k nemu. On mi palcom nadvihol bradu a dal mi letmý bozk na pery. S letmého bozku sa to však prevalilo na vojnu jazykov. Potom sa odo mňa odtiahol tak, aby mi pozeral rovno do očí.
"Ľúbim ťa, Ann."
Dal mi pusu na čelo.
"Ja teba viac," povedala som mu.
"Nie, ja teba viac."
"Ja!"
"Já!" protestovala som.
Doťahovali sme sa takto asi 5 minút. Keď mi chytil tvár a utíšil ma bozkom.
"Dobrú noc" povedala som mu. On si ľahol a ja som si ľahla na jeho nahú hruď. Spal bez trička iba v pyžamových nohaviciach. Onedlho som zaspala.






3 komentáre:

  1. Romantikus <3 na kolko casti to cca chces?
    °sialenec°

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ešte neviem ale nie veľa.. okolo 20-30 nwm na kolko mi to vydá :) ďakujem že to čitaš :D

      Odstrániť
  2. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť