piatok 5. apríla 2013

Just coincidence or fate 11


V tejto časti bude opísaný skôr život Hannah. Chalani sa tu neukážu. Bude o nich malá zmienka len na začiatku tak ako aj o Pezz, El a Dany. 


November a väčšina decembra uleteli ako voda. Ani som sa nenazdala a už tu boli sviatky. Celý čas som bola v mojom zvyčajnom stereotype. Dva dni práca a potom voľno. Až Pezz ma niektoré večere z toho stereotypu vytrhla. Chodievali sme spolu nakupovať a večer sa niekam zabávať. S El som sa tiež vídala. Niekedy sa pridala aj Dany. Veľmi dobré priateľky sa z nás stali. Ale myslela som aj na Alex. S ňou som sa skôr spriatelila. Ona bola moja prvá priateľka, tak som ju nechcela zanedbávať. No väčšinou sme sa stretávali v práce, keďže malo voľno vždy po mne. Ale vynahradili sme si to.
Určite sa pýtate, a čo chalani? S nimi som veľmi nebola v kontakte. S Liamom som si párkrát volala. To bolo všetko.


Na sviatky som odišla k rodine. Naspäť do rodného Holandska, Amsterdamu.
Doma ma rodičia privítali s veľkým úsmevom. Bol tam už aj môj starší brat Danny aj so svojou frajerkou Debi.
So všetkými som sa objala. Aj S Debi. S bratom dobre vychádzame, a preto som sa snažila aj dobre vychádzaj s jeho frajerkami.
,,Konečne doma," povedala som, keď som sa doobjímala s Dannym.
,,No veď už bolo aj načase. Ako je rok dlhý sa tu ledva ukážeš. Ozveš sa len vtedy, keď niečo potrebuješ," pokrútil hlavou, ale celý čas sa usmieval. Vedela som, že to nemyslí úplne vážne a len si ma doberá. No aj tak som zahrala, že ma to ranilo.
Ruky som si položila na srdce a zatvárila som ako, že ma to hlboko ranilo.
,,Tak toto ma hlboko ranilo. Toto som nečakala od teba. A letenka nie je lacná. Nemôžem si dovoliť míňať na letenku každý mesiac," ako som rozprávala, neustále som sa pozerala naňho a tvárila sa ranene. Bolo mi aj divné po tak dlhej dobe znova rozprávať holandčinou. Za tú dobu, čo som v Londýne, zvykla som si na angličtinu. Ale aj tam mi to bolo najskôr divné.
,,Ale sestrička, vieš, že som to nemyslel vážne a len som si ťa doťahoval," prešiel ku mne a znova ma objal. No ja som to už dlhšie nevydržala a začala sa smiať. Najskôr nechápal, na čom sa smejem, ale došlo mu to. Tiež sa začal smiať. V tom dnu vošiel niekto ďalší.
,,Čawte rodinka," pozdravila nás moja staršia sestra Melanie.
,,Ahoj," znechutene som ju pozdravila. Schytila som svoj kufor a pobrala som sa na poschodie a do svojej izby.
S Melanie spolu nevychádzame už od strednej školy.

Bola som už v polovičke prvého ročníka. Mala som chalana, Ryana. Chodili sme spolu už dva mesiace a parádne nám to klapalo. Veľmi som ho ľúbila.
S Ryanom som išla na jeden večierok, ktorý bol na počesť toho, že sme úspešne zvládli polrok. Bola tam pozvaná aj Melanie.
Ona tiež chodila na rovnakú školu. Chodila ešte aj do rovnakej tretiackej triedy ako Ryan. Veľmi žiarlila, keď sa dozvedela, že spolu chodíme. Totižto, ona bola doňho už od prvej triedy na strednej. No on o ňu nemal záujem.
Od prvého dňa, ako sa to dozvedela, mi len znepríjemňovala život.
No a na tom večierku sa vážne činila. Úplne ma strápnila pred všetkým. Preto som sa nezdržala ani dlho. Radšej som utiekla odtiaľ so slzami v očiach. Ryan išiel za mnou, ale poslala som ho naspäť. Nech sa aspoň on zabaví.
Ďalší deň bol voľný a išlo sa do školy až na druhý. Bavila som sa so spolužiakmi aj s inými normálne. Za ten polrok ma stihli spoznať a väčšina neverila tomu, čo Melanie natárala. Ale bolo aj pár takých, ktorí sa mi otočili chrbtom. Neriešila som to. No najviac mi bolo divné, že Ryan sa mi vyhýbal. Nie len ten deň, ale aj ďalšie. Nechápala som to.
Až po pár týždňoch sa mi ho podarila zastaviť v jedálni. Chcela som sa ho spýtať, čo sa stalo, že sa mi radšej vyhýba. Moja otázka sa mi zasekla v krku, keď k nám prišla Melanie. Objala Ryana a predo mnou ho pobozkala. Nedokázala som nič urobiť, iba tam ticho stáť a sledovať tú scénu predo mnou. Veľmi mi to ublížilo. To bol už vážne vrchol. Už som to viac nevydržala. Najviac ma však bolelo, že mi to urobila moja vlastná sestra.
Keď zmaturovala, odišla do Nemecka robiť modelku. Odvtedy som ju nevidela. Až do teraz.

,,Si v poriadku?" vošiel do mojej izby Danny. Prikývla som a zapozerala sa von oknom. Sadol si vedľa mňa a objal ma. Bola som rada, že aspoň on ma vždy bránil. Že nebol ako Melanie, čierna ovca rodiny.
Holandská hrachová polievka  (Erwtensoep)
,,Poď dolu, ideme večerať," vstal a potiahol ma za ruku. Nechala som sa dotiahnuť až dolu do jedálne. Tam už rodičia sedeli pri stole. Otec ako vždy sedel na jeho mieste na konci stola. Mama z boku vedľa neho. Ja som si sadla oproti mame a Danny vedľa mňa. Služobníctvo nám donieslo ako predjedlo holandskú hrachovú polievku  (Erwtensoep). 

A áno, máme služobníctvo. Pochádzam z bohatej rodinu. Na to, že som bohatá, žijem skromne. Snažím sa žiť z toho, čo si sama zarobím. Aj keď rodičia chcú platiť môj byt. Keby bolo po nich, našli by mi aj oveľa, ale naozaj oveľa luxusnejší byt. No ja som to odmietla. Ale, aby boli pokojnejší, prijala som minule od nich kreditnú kartu, na ktorú mi každý mesiac budú posielať peniaze. Namietala som, ale neprehovorila ich. Bolo to vtedy, keď som mesiac musela byť doma kvôli zraneniu. Kartu mám odloženú a nemám ju v pláne používať. Možno v prípade núdze.

Pyré s endíviou (andijviestamppot)
Keď sme dojedli, odniesli všetko a namiesto toho doniesli hlavné jedlo. To bolo tiež tradičné holandské. Pyré s endíviou (andijviestamppot). Už dávno som nejedla toto. 
„Ako sa ti darí v Londýne?“ spýtala sa ma mama.
„Celkom dobre. Mám prácu aj priateľov. Nemám sa, na čo sťažovať,“ usmiala som sa.
„Kde pracuješ?“ spýtala sa ma Melanie, keď vchádzala do jedálne. Hneď ma prešla aj chuť.
„Pracuje v Starbuckse,“ povedal Danny. Melanie si zatiaľ sadla vedľa mamu a služobníctvo jej donieslo hlavné jedlo.
„Stretla si tam už niekoho známeho? Počula som, že tam chodieva na kávu veľa známych osôb,“ snažila sa o priateľský tón. No ja som jej to nezožrala.
„Hej stretla, ale dá sa povedať, že mimo prácu,“ žiarivo som sa na ňu usmiala. Snažila som sa usmievať, čo naj žiarivejšie, aby som jej ukázala, že na mňa nemá. Už nie.
„No to určite,“ potichu zamrmlala a odfrkla si. Asi nechcela, aby to niekto počul. Ale ja som ju počula.
„Neveríš? Veď potom niekedy uvidíš,“ žmurkla som na ňu. Potom som sa poobzerala okolo seba. Niekto mi tu chýbal. Hneď mi to aj došlo.
zázvorové keksy (speculaas)
krémeš (tompoes)
„Kde máš Debi?“ spýtala som sa Dannyho.„Necíti sa dobre, tak ostala v izbe. Keď jej bude lepšie, chceli by sme vám niečo povedať,“ povedal. Prikývli sme a ďalej sa venovali jedlu. Keď sme dojedli, opakovalo sa to ako pri hlavnom jedle, ibaže teraz doniesli dezert. Ako dezert boli zázvorové keksy (speculaas) a krémeš (tompoes). Mali sme na výber. Dala som si z obidvoch.
Po jedle sme sa všetci roztrúsili po dome. Každý išiel inde. Ja som zamierila hore do svojej izby. Vybrala som si notebook a zapla ho. Hneď som si aj pripojila internet. 
Debi McRidley (priateľka Dannyho)
   
Melanie Parker (sestra Hannah) 












Daniel (Danny) Parker (brat Hannah)





4 komentáre:

  1. ou super to je :) teším sa na ďalšiu nech je čím skôr :D a inak.. fakt sa tam hentá fotka hodí.. keby fviem že to je taká mrcha tak ti poviem určite áno :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja viem že sa hodí... doslova mi padla do oka :) a aké depku som mala kvôli tomu blbému obrázku Dannyho :)

      Odstrániť
    2. jop :D :D JCHĎČ !! (ja chcem ďalšiu časť!) :D bože :D ale je to fakt skvele :D

      Odstrániť
  2. Ta Melania je krava -.-" :D nieco bude (podla mna) napisane na nete! :D rychlo dalsiu ;)
    °sialenec°

    OdpovedaťOdstrániť