nedeľa 7. apríla 2013

Just moment 8




Ráno som sa zobudila, chcela som sa posadiť, ale to som robiť nemala. Buchla som si hlavu tak, že som zasyčala od bolesti. Konečne som otvorila oči a pozrela som, kde to vlastne som. Fajn, s Liamom sme ležali na zemi. Potrela som si hlavu a pozrela sa na Liama. Ten sa už pomaly preberal, asi som ho zobudila. Zívol si a pozrel sa na mňa.
"Prečo sme na zemi?" spýtal sa ma.
Iba som pokývala hlavou na znak, že fakt netuším. Pomaly sme sa postavili a pozreli sme sa na posteľ. Ležala tam Lou s rozvaleným Harrym. Boli tak prepletený, že sa dalo ťažko rozoznať, ktorá noha je čia.
"Nespal Harry na zemi?" spýtala som sa Liama.
"Ale áno, myslím že sme mu niečo dlžní," odpovedal mi a vyčaril na mňa ten jeho potmehúdsky úsmev.

Obaja sme vedeli, čo máme za lubom. Podišli sme k posteli, opreli sme sa a strčili sme Harryho z posteli. No nejako sa nám to vymklo spod kontroly, lebo padla na neho ešte aj Lou. No tak čo už, nejako sme zabudli, že boli tak prepletený. No nič. My s Liamom sme sa začali pukať od smiechu. Ani jeden z nich, sa nezobudili. Ešte som prešla opatrne k Lou a dala som jej ruky okolo Harryho krku. Jednu nohu som jej dala cez jeho nohy. No chcela by som vidieť ich výrazy keď sa zobudia. :D

My sme pomaly prešli do kuchyni. V obývačke boli taktiež všetci prepletení, podobne ako Harry s Lou :D

V kuchyni sme si vytiahli z chladničky párky a uvarili sme si ich. Keď sme sa najedli, umyla som riad a išla som si sadnúť naspäť k stolu. No Liam si ma stiahol na kolená a pobozkal ma. Počas bozku som sa pousmiala, bol zlatý. Keď sme skončili s našou činnosťou, sadla som si na neho obkročmo a objala som ho. On si ma k sebe pritisol a tak sme sedeli. Rozprávali sme sa o tom, že by sme mali niečo vymyslieť, lebo takto sa spať naozaj nedá. V tom do kuchyni vbehli Zayn s Pezz a El s Louisom. Ten prešiel hneď k chladničke a vytiahol si z nej mrkvu.
"Chcete niekto?" spýtal sa s mrkvou v ruke.
"Ja si dám," s úsmevom som povedala.
On mi podal tú, čo mal v ruke a vytiahol si z chladničky ďalšiu. Ostatní si tiež uvarili párky a najedli sa s nami. Ja som s chuťou zahryzla so mrkvy a jedla som.
"Liam, máš dobré dievča," povedal s úsmevom a pozdvihol mrkvu nad hlavu.
"Ja viem," pritiahol si ma k sebe a dal mi pusu na líce.
Ja som sa len usmiala. S Liamom sme prešli do obývačky a sadli sme si tam. Zapli telku, no nič v nej nešlo. Tak sme prepli na hudobný kanál. Išli tam fakt super pesničky, tak sme sa nenudili. Potom prišla na rad pesnička od chalanov. TOP 1 - One way or another. Liam chytil ovládač, že to ide prepnúť, no ja som mu vytrhla ovládač z ruky. Keď bola na rade jeho časť som si zavrela oči a započúvala som sa do jeho hlasu. Samozrejme som si pohmkávala. :D Myslím si, že to vyzeralo fakt vtipne.
"Spievaš krásne," povedala som mu a dala mu pusu. Z kuchyni som počula "Ehm,Ehm" ...
"Jasné, že aj vy ostatní," zakričala som.
O chvíľu na to prišli dole Harry s Lou. Išli asi meter od seba, a keby ste videli tie ich výrazy :D :D Hneď ako sme ich s Liamom zbadali sme sa strašne začali smiať. Ja som sa doslova po tom gauči váľala.
"Panebože, ja umréééém," povedala som pomedzi smiech.
Oni na nás len nechápavo pozerali.
"Videli ste, ako sa tvárite?" spýtal sa ich Liam a znova vybuchol do smiechu.
Ja som tam už plakala, pretože nahodili ešte divnejšie face-i ako pred tým.
"Máám dosť, Už ich netrápme," povedala som. Liam prikývol.
"Nič medzi vami nebolo," povedala som a oni si iba povzdychli.
"Škoda, ale mohlo by byť," povedal s úškrnom Harry a tresol Lou po zadku.
"Harry!" zakričala na neho Lou a kopla ho do zadku.
Ako inak, znova som sa začala smiať. Pomaly som sa ukludnila a zapozerala som sa do telky. Išiel pach krvi 2. To bol ďalší nával smiechu.
"Vraj horor,... tak asi áno. Komédia." Povedala som si pre seba.

Keď skončil film, prišli do kuchyni Zayn z Perrie.
"Hej, decká, musíme vám niečo povedať. Ja, Zayn, El a Louis pôjdeme k nám do Londýna bývať, ale samozrejme, budeme sa navštevovať a chodiť spolu na akcie," povedala a zasmiala sa.
"Myslím, že to bude lepšie ako sa tu tlačiť," dodal Zayn.
"Aj my s Ann sme nad tým uvažovali. A je to dobrý nápad," povedal Liam.
"Áno. Budeme chodiť buď my k vám, alebo vy sem," povedal som.
Oni len prikývli a sadli si na gauč. Ďalej sme asi dve hodiny pozerali telku a rozprávali sme sa o hovadinách.
"Dobre, my by sme sa už mali ísť pobaliť," navrhol Louis.
Zodvihli sa a išli si po veci. O 15 minút boli späť aj s kuframi.
"Volal som Paulovi. O chvíľku je tu," povedal Zayn.
Postavili sme sa a všetci sme sa rozlúčili. Teda až na Elis, Jakea a Nialla. Tí ešte stále spali.
"Ale no tak, veď zajtra sa vidíme. Nemusíme sa lúčiť akoby sme sa nevideli rok," povedal Louis.
Potom sme začuli trúbenie auta.
"No tak my ideme, čaute," povedala El.
"Ahojte," pozdravili sme sa a už ich nebolo.
Vrátili sme sa späť do obývačky a len tak sme tam sedeli a rozprávali sme sa.
"Nepôjdeme sa prejsť?" navrhla som.
"S tebou všade," povedal Liam. "
Pôjdem s vami ak vám to nebude vadiť," povedala Lou.
"Jasné, poď zoberieme aj Lux," odpovedala som.
"Tak idem sa prezliecť," povedala som a išla hore. Na schodoch som sa zrazila s Harrym.
"Prepáč," povedal.
"To nič, nejdeš sa s nami prejsť?" navrhla som mu.
"Ide aj Lou s Lux," dodala som.
"Rád," povedal a išiel sa prezliecť aj on.

Vošla som do izby a zavrela som za sebou dvere. Zo skrini som si vytiahla bledo-modré rifle, modrú košeľu, modré vansky a rifľovú vestu. Išla som do kúpeľni, očesala som sa, zaplietla som si vrkoč, na oči som si naniesla linku, špirálu a ceruzku. Potom som išla do obývačky kde už bola nachystaná Lou a Lux. Lou mala na sebe bledomodré rifle, broskyňové tričko s dlhým rukávom a vyvýšené conversky v takej istej farbe. Dole došli už aj chalani. Liam mal na sebe tyrkysovú kockovanú košeľu, pod ktorou mal biele rifle a vysoké nike-i. Harry mal na sebe v podstate to čo Liam, ale košeľu mal inej farbe.
"Ale, ale, ako sme sa zladili," zasmiala som sa.
"Tak môžeme ísť?" spýtala sa Lou.
"Jasné, ešte napíšem tým spáčom odkaz a ideme," povedala som.
Napísala som na lístok "Čaute vy spáči, El, Louis, Zayn a Pezz išli do Londýna do ich domu. A my ostatný sme sa išli prejsť, tak nerozbite to tu. Ann."
Dala som lístok na chladničku a odišla som.
"Môžeme ísť," povedala som a išli sme.

Liam ma chytil za ruku. Lou išla s Harrym za nami. Harry bral malú Lux. Vyzerali ako šťastná rodinka :3. Boli by spolu zlatí. Tak, hádam s toho niečo bude. Prechádzali sme sa najskôr okolo chaty. Potom sme išli do lesa, po lesnej cestičke. Išli sme po tej cestičke asi pol hodinu. Dostali sme sa znova pri jazero, ale na inú stranu ako sme boli včera. Bol tam drevený stôl z lavičkami. Sadli sme si tam a rozprávali sme sa.
"...utekal za nami, lebo nám chcel niečo povedať a buchol hlavou do tej tabuli čo visela zo stropu. Chudák tak sa tam rozčapil. A my sme dostali taký záchvat smiechu že som myslel že puknem od smiechu."
Dopovedal Harry historku s Niallom a my sme sa všetci začali smiať. Každý z nich povedal nejakú vtipnú historku. Ja som ledva dýchala. Mala som ísť na rad ja a nevedela som čo mám povedať tak som začala, bola som totižto zvedavá, či si všimnú že to je o nich dvoch.
"No raz som spala u kamarátky na chate, ale bolo nás tam veľa tak sme museli spať viacerý v jednej izbe. Ja som spala s mojím chalanom, kamarátkou a jedným kamarátom. My traja sme spali na posteli a kamarát na zemi. Ráno som sa zobudila, posadila som sa a buchla som si hlavu o posteľ. Áno s frajerom sme ležali na zemi. Potom sme sa pozreli, že prečo ležíme na zemi. Postavili sme sa a videli sme, že na posteli leží kamarátka a ten kamarát, čo ležal večer na zemi boli rozvalený na posteli a boli kadejako popreplietaný. Tak sme sa s frajerom rozhodli, že kamarátovi to vrátime. Tak sme ho zhodili s posteli, ale zabudli sme, že s kamarátkou sú prepletený a ona padla na neho. My sme sa začali s frajerom smiať, a keď sme zistili, že sa ani jeden z nich nezobudil, smiali sme sa ešte viac. Mne potom niečo napadlo. Prišla som k nim a kamarátkine ruky som obmotala kamarátovi okolo krku, a jej nohu som preložila cez jeho. Vyzerali ako po sexe :D :D. Potom sme s chalanom odišli sa dole najesť. Asi o hodinu prišli dole, a keby ste videli tie ich výrazy.“
S Liamom sme sa začali smiať ako šialený a oni na nás pozerali ako na šibnutých.
"Potom som ich upokojila, že sa medzi nimi nič nestalo. A oni sa upokojili."
Už im pomaly dochádzalo, že hovorím o nich a vtedy sme sa s Liamom začali smiať ešte viac. Potom sa začali smiať aj oni. Keď sme sa ako-tak ukludnili, Harry nám povedal.
"Ale mali ste to dobre premyslené," a zasmial sa no potom sklonil smutne hlavu.
"Ale Harry, hádam ti to neni ľúto, že sa nič nestalo," podrypol ho Liam.
On sklonil hlavu ešte viac a začal sa červenať. Mne to prišlo vtipné, ale zadržiavala som smiech, lebo som videla, že aj jemu aj Lou to je trápne.
"Tááák.. chcete počuť vtip?" spýtala som sa..
Oni prikývli hlavou a ja som spustila. Nechcela som hovoriť teraz 5 minútový vtip. Tak som vsadila na niečo krátke a trápne :D .
"Idú dve stíhačky a jedna nestíha," spustila som a vtom som sa začala smiať.
Lou, tá išla puknúť od smiechu, a chalani sa tiež smiali, ale myslím si, že sa viac smiali na Lou ako na vtipe. Tak sme si začali rozprávať vtipy a nasmiali sme sa až-až.
Tak sme sa už rozprávali o bežne trápnych veciach ako je počasie a podobné. Harry sa spýtal Lou či sa s ním nepôjde na chvíľu prejsť. Ona iba prikývla a zodvihla sa. Zobrala si Lux na ruky a bola na odchode.
"Počkaj Lou, Lux nám tu nechaj." povedala som jej. Harry sa na mňa vďačne usmial, ja som si zobrala Lux, a oni sa išli prejsť. S Liamom sme tiež išli pri jazero aj s Lux. Prechádzali sme sa len tak popri hladine.

*Z pohľadu Harryho
Spýtal som sa Lou, či by sa so mnou nešla nachvíľu prejsť ona iba prikývla. Ann sa ponúkla, že postrážia Lux. Ja som sa na ňu iba vďačne usmial. S Lou sme sa vybrali do lesa. Prechádzali sme sa a vládlo medzi nami hrobové ticho. Bol som nervózny, lebo som nevedela ako zareaguje na to, čo sa jej chystám povedať. Vytrhla na z rozmýšľania otázkou...
"Harry, tak čo si chcel?" zastala s postavila sa oproti mne.
Pozerala mi do očí a ja som ešte viac znervóznil.
"Vieš, Lou.. to čo sa o mne rozpráva, že som sukničkár, že idem za každou a chcem ju dostať iba do postele.. nie je to celkom tak ako to vyzerá. Je pravda, že som rád s dievčatami, ale nie je pravda, že ich chcem dostať len do postele.."
Prerušila ma: "Ale Harry.."
Prerušil som ju ja.. "Nie Lou, prosím nechaj ma to dohovoriť," povedal som a ona iba prikývla.
Pokračoval som "Tým novinárom stačilo, iba keď som sa s nejakou kamarátkou objal a už som s ňou spal. A myslím si, že som s tímy dievčatami chodil von len preto, že som si chcel niečo dokázať. A pri tom som ľúbil iba jednu. No ona si ma ani len nevšímala, a brala ma iba ako kamaráta."
Zhlboka som sa nadýchol, pri čom sa mi hrdlo stiahlo a v hrdle mi narastala obrovská hrča. Pozeral som sa jej neustále do očí, a snažil som sa pokračovať.
"Lo.. Lou, j-ja ťa ľúbim, ľúbim ťa od vtedy, ako som ťa prvý krát videl, a keď som sa dozvedel že si tehotná, a že ťa ten debil nechal, mal som neuveriteľné nervy. Nevedel som, čo mám robiť. Stále som dúfal že ma máš aspoň trochu rada, ale bál som sa ti povedať, čo k tebe cítim."
Na začiatku mi zlyhal hlas, ale potom sa to nejako napravilo. Pri mojich slovách sa jej tisli slzy do očí.
"Milujem ťa, milujem ťa!"
Zakričal som hádam na celý les. Pozrel som sa na ňu. Tiekli jej slzy po tvári.
"Neplač prosím," povedal som, a zotrel som jej slzy z tváre. Ona na mňa hľadela krásnymi aj keď zaslzenými očami. Pozeral som jej do očí a čakal čo mi na to povie.


3 komentáre:

  1. toto bola snád najvtipnejšia čast ktorú som čítala :) a ten koniec wow :) ale parádne som sa nasmiala :D :D Lucka píš prosím rýchlo, lebo po takomto konci si to ziada pokračovanie :D ako nieze by som fandila Harrymu O:-) ale som zvedavá :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. vďaka :) ale tak no ... prvá časť napísaná s nedopísanou udalosťou :D

      Odstrániť