utorok 16. apríla 2013

Just moment 11




Prechádzali sme sa len tak po okolí a asi o hodinu sme sa vrátili naspäť. Všetci už boli hore a práve raňajkovali.

"Ahojte hrdličky, poďte sa najesť," zavolal nás Jake.

S Liamom sme si k nim prisadli a najedli sme sa.

"Bolo to skvelé," povedala som. Keď som vkladala do drezu pohár z čokoládového pudingu, v ktorom boli zapichnuté trubičky a navrchu boli pokrájané jahody s banánom.

"Varil to Jake, ja som to iba dozdobila" povedal Elis. Ostatný iba prikyvovali a spokojne dojedali svoj puding.

Ja som prešla do obývačky a zapla som si TV. Nikde nič nešlo, ako po celý týždeň. Prepla som na MTV a počúvala som pesničky. Práve išlo top 10. Práve hrala 3. najlepšia pieseň. Bola od Calvina Harrysa. Na druhom mieste bola Demi Lovato - Heart attack. A na prvom mieste bolo One way or another od chalanov.

"Chalani! Ste prvý! Blahoželám," zakričala som im a ďalej som si pospevovala pesničku. Asi v polovici pesničky si ku mne prisadol Harry.

"Ide ti to," usmial sa na mňa.

"Áno, asi ako hasičskej siréne," povedala som.

"Nie, ja to myslím vážne. Chce to len tréningm" povzbudivo ma buchol do ramena.

"No keď mi to už povedal slávny Harry Styles!" pobavene som mu odvetila.


"Slávny Styles má pravdu"

"Povedal Payne :D," odpovedala som Liamovi.

Po chvíli sa naše podrypovanie skončilo. Do obývačky si sadli aj Elis s Jakeom. Lou prišla až po chvíli. Doniesla zo sebou aj Lux.

"Nepozrieme si nejaký film na DVD?" navrhla Lou.

"Môžeme, a aký? Pozrela by som si nejakú komédiu."

"Ja som za," pridal sa Harry.

"Nie, radšej horor," povedal Jake a Liam s ním súhlasil.

"Ja chcem rozprávku!" povedala Elis.

"Súhlasím s Elis," pridala sa Lou.

"Takže, niekto to musí rozhodnúť," povedal diplomaticky Liam.

"Rozprávku," vykríkla Lux.

"Tak a je rozhodnuté," ozvalo sa s Harryho úst.

"Čo tak Na vlásku?" navrhol.

"Áno!" súhlasne som vykríkla.

Ostatným to bolo nejako jedno. Dobre, máme na takéto rozprávky "vek", ale mňa to bavilo.

"Mám dosť s toho chlapíka," prehlásil Jake a ukázal na postavičku, ktorá sebakriticky zhodnotila svoj portrét na plagáte hľadaných osôb.

"Aj tak je najlepšie, keď mu Pascal strčí chvost do ucha" povedala som.

"Alebo keď mu buchne panvicou po hlave," dodala Elis. Naďalej sme sa zahľadeli do televízora.

"Harry, posuň sa!" drgla som do neho, pretože bol roztiahnutý na celom gauči.

"Dobrééé," povedal a stiahol sa.

"Nebuď urážlivý, si tu roztiahnutý ako taký.." nedopovedala som pretože mi niekto zapchal ústa tyčinkou, ktorá bola predtým položená na stolíku. Hodila som na Liama vražedný pohľad a preložila som si ruky na prsiach.

"Čo? Ja chcem počúvať televízor a nie tvoje prednášky o Harryho vysedávaní na gauči."

"To my stačilo povedať, aby som bola ticho, a nie mi strčiť do huby tyčinku!" vyprskla som naňho tak rýchlo, že mi tá kúsok tyčinky vyletel z úst a pristála medzi jeho očami.

"Hoooops," začala som sa smiať. On si zotrel tyčinku z tváre, zatiaľ čo ja som sa tvárila akoby sa nič nestalo a venovala môj pohľad obrazu v televízore.

 

 Keď sme dopozerali, vybrala som sa do kuchyne, že uvarím niečo na obed. Rozhodla som sa, že urobím zeleninovú polievku a lasagne. Vybrala som si potrebné suroviny a všetko som si pripravila. Očistila a nakrájala som si zeleninu, hodila som ju do vody. Pridala som zeleninový bujón a dala zvariť. Po chvíli som pridala zemiaky, aby neboli také prevarené. Zakryla som hrniec a nechala povariť. Na lasagne som už všetko mala pripravené, tak som to iba poukladala do misy a dala upiecť. Ostatný boli v obývačke a rozprávali sa. Poupratovala som nadbytočný riad, niečo som poumývala a ostatné som odložila späť do kuchynskej linky.

Keď som to mala všetko hotové, išla som si sadnúť do obývačky. No bol tam iba Harry s Lux. Hral sa s ňou na gauči a obaja boli vysmiaty od ucha k uchu.

"Kde sú ostatní, Harry?" spýtala som sa ho.

On si vzal Lux na ruky, posadil si ju na kolená a  upriamil pohľad na mňa.

"Povedali mi, že idú pozrieť na internet, či tu nie je niečo, kde by sme sa mohli ísť zabaviť a Lou išla do sprchy."

Nič som mu na to nepovedala iba som sa na pozerala na neho a Lux. Boli spolu zlatí. Harry sa k nej správal, akoby to bola jeho vlastná dcéra. Ostatný chalani sa k nej správajú tiež pekne, no príde mi to tak, že sa k nej správajú ako ku malej sestričke. Iba Harry sa k nej správa ako jej otec. Zamyslela som sa nad tým, čo všetko o ňom píšu v časopisoch a rôzny internetových stránkach. Že je to obyčajný sukničkár, ktorý dievča iba využije a odhodí. No myslím si, že to pravda nie je. Zato, že sa s niekým objíma alebo mu dá kamarátsku pusu na líce, hneď s ňou musí spať. čo ak iba hľadal niekoho, s kým bude dlhšie ako týždeň? A čo, keby aj chodil s polkou tých dievčat, o ktorých sa hovorilo, že s nimi spal? Myslím si, že každý druhý chlapec na svete je taký istý, možno aj horší. Nechápem tento národ "-_-". Vážne by sa nad sebou mali tí novinári spamätať!!!

Keby je až taký hrozný, ako sa o ňom píše, vykašle sa na Lou s malým dieťaťom a radšej si nájde nejaké dievča bez záväzkov. A ja viem, že ju ľúbi. Z mojich myšlienok ma prebral Harryho hlas.

"Ann...Žiješ?" spýtal sa ma a mával mi pred očami rukou.

„Hej, hej, len som sa zamyslela," usmiala som sa na neho.

"Dúfam, že niečo nájdu, lebo tu asi skysnem od nudy" dodala som.

"Mohli by niečo nájsť. Ja sa už tiež nudím."

"A keď nič nenájdu, zabavíme sa aj inak," zasmiala som sa nad predstavou, že by som nás tu videla všetkých opitých a zhúlených.

"Ann, a čo to vlastne varíš? Mám pocit, že s kuchyne ide príliš veľa pary," tlmene sa zasmial a ukázal prstom na kuchyňu.

"Doriti," vykríkla som a utekala ku sporáku. Polievka mi vykypela, takže som ju musela nachvíľu odložiť na bok. Otvorila som okienko v kuchyni, aby sa dostala para von. Opäť som dala variť polievku s tým, že som doliala trochu vody. Po asi desiatich minútach bola polievka hotová, a tak som ju dala do veľkej misy a položila som ju na stôl. Poukladala som na stôl taniere a k tomu som priložila lyžice.

V tom prišiel do kuchyne Harry a keď videl, že prestieram, začal sa smiať. Ja som nechápala a potom som sa pozrela na ruku, v ktorej som držala lyžicu. Po pár minútach mi to doplo. Liam! Ehmm, a čo teraz?

"A čo mu mám k tomu dať?" spýtala som sa Harryho s nadvihnutým obočím.

"Vidličku," odpovedal jednoducho.

"Tak fajn, nechápem, ako to s tým zje," zasmiala som sa. Vybrala som z rúry lasagne a položila som ich na kuchynskú linku.

"Tak, obed je hotový. Mohol by si zavolať ostatných?" "Jasné" odpovedal mi Harry a utekal hore pre ostatných. Po pár minútach sme všetci sedeli za stolom. Bolo fakt komické pozerať na Liama, ako je tú polievku vidličkou. Tak ale vážne. Videli ste niekedy jesť niekoho polievku vidličkou? Po tejto skúsenosti to 50% čitateľov odporúča xD.

 

 Keď sme dojedli, umyla som riad. Liam sedel stále pri stole.

"Čo tak pozeráš zlato?"

"Nič, nič. Ale ďakujem za tú vidličku. Bolo to zlaté."

"A prečo sa vlastne bojíš lyžíc?" zvedavosť ma neopustila.

"Ja sa ich nebojím!" podráždene povedal.

"Len je to taký neprítomný predmet, proste ho neznášam," dopovedal, a tým sa zdá, ukončil tému 'LYŽICE'.

Keď som doumývala riad som prišla k nemu, sadla som mu na nohy a objala som ho okolo krku.

"A inak našli ste niečo na tom nete?" začala som.

"Aj áno, ale necháme to na zajtra. Neďaleko je motokárová dráha a požičiavajú tam aj motokrosové motorky. Volá sa to tam dosť čudne."

Hodila som na neho spýtavý face a samozrejme, nechýbalo ani to tradičné nadvihnuté obočie. On chvála bohu pochopil.

"Motokáry Dolná Seč"(baby, ja viem že sú v Londýne, ale nech je sranda) "To je fakt divný názov" zasmiala som sa

"Neviem prečo, ale znie mi to ako názov nejakého miesta v Narnii" dodal.

"Nikdy nevieš!" zasmiala som sa a pobozkala som ho. No dobre, bol to taký "Narniovský bozk" (Stačilo by o Slovensku!) Ale nie, srandujem, normálny, bol to veľmi prežitý francuzák. ä

"Zlato? A čo teda budeme robiť?" spýtala som sa ho.

 "Potrebujeme sa nejako odviazať," zasmiala som sa.

"Mhhhm, viem ako sa môžeme odviazať," pozrel na mňa perverzným pohľadom.

"Liam! Ja som to tak nemyslela!"

Treskla som mu po hlave. On si pošúchal miesto, na ktoré pred chvíľou dostal priamu ranu. Potom sa zasmial.

"A čo tak alkohol?" navrhol.

"Ale ty predsa nepiješ, nie?"

"No ja nie, iba občas"

"Fajn, tak im tu necháme chlast, a ja mam aj niečo iné," usmiala som sa typickým potmehúdskym úsmevom. Povedala by som, že pochopil na čo som narážala a myslím si, že nemal nič proti.

"Ann je zlé dievča -zasmial sa- a mimochodom, odkiaľ máš ty takéto veci?" vyzvedal.

"Mám svoje zdroje. No dobre, ja ti to teda poviem. BABIČKA!" povedala som a dala mu pusu na líce.

 

Zdvihla som sa a vletela som do obývačky, kde práve všetci prežívali svoju rodinnú idylku.

"Bude party háááárd!" skríkla som tak, že polo spiaci Jake zletel zo sedačky rovno na zem. *Len neskutočný výbuch smiechu. "Fajn, hádam by stačilo" povedala som pomedzi smiech.

"No a kedy začíname pařit?" spýtal sa Harry zo záujmom.

"Kedy chceš, ale myslím si, že by bolo fajn okolo šiestej, aby sme to vydržali do večera," zasmiala som sa.

"Fajn, ale veď sú len tri hodiny, čo budeme zatiaľ robiť?" spýtala sa Elis.

"Čo tak znova nejaký film?" navrhla som.

"Dobre, ale prosím, už žiadna rozprávka!" Skríkol Liam z kuchyne.

"Komédia?" spýtala sa Lou.

Ja som začala kývať hlavou na súhlas. "Láska, nekývaj s tou hlavou toľko, lebo ti o chvíľu odletí" povedal Liam.

"Na takéto jej bláznivé dni si musíte zvyknúť," povedala Elis.

Ja som sa tvárila, že neviem o čom rozprávajú a nahodila som najväčší úsmev, aký som dokázala.

"Ale musím uznať, že cez tieto jej dni, máva najlepšie nápady," povedala a žmurkla na mňa.

Ja som hneď pochopila na čo naráža. Bolo to asi pred rokom, vkradli sme sa ku susedovi a premiestnili sme mu všetky veci zo záhrady pred dvere. Trocha šok.

"O čom to tu rozprávate?" spýtal sa Harry.

"Do tohto sa im radšej nepleť. Viem o čom hovorím," povedal Jake.

Harry nahodil ešte nechápavejší výraz. "To nestojí za reč," mávla som rukou. Pozreli sme si Scary movie 1,2. Aj keď som to už videla, stále sa na tom dá zasmiať.

 

Pomaly sa blížila hodina začiatku našej "The best Párty!" Zodvihli sme sa s Lou a išli sme pohľadať rôzne chipsy, crackery a podobné. Všetko sme to nasypali do jednej veľkej misky a položili na stôl. Z chladničky som vytiahla fľašu vodky, fernetu....

Proste všetok alkohol čo sme doma mali. A poviem vám, že toho vôbec nebolo málo. Ani z ďaleka. Všetko sme dali do obývačky, pustili sme hudbu a nachystali sme poháre. A začalo sa piť. Ja som si dala iba dva poháriky z vodky. Liam si dal iba jeden so mnou.

"Stavím sa, že tu všetci budete na kolenách, keď ja ešte budem popíjať," povedal Harry.

"Pfffff," všetci sme si odfrkli.

"To určite," povedala Lou.

 "To ma nepoznáš? Po toľkých rokoch?" začal znova Harry a zaškúlil na Lou.

„Nie zlato, to ty nepoznáš mňa," povedala a dala mu pusu na čelo.

"To určite," povedal s posmechom v hlase.

 "Keď neveríš, nebude ti vadiť menšia súťaž?!"

"To si píš že nie"

"Fajn!"

"Fajn!"

Išla som do kuchyni po dva rovnaké poháriky a položila som ich pred nich.

 "Tu máte," povedala som.

"A začneme zľahka."

Naliala som im do pohárika vaječný likér. Obaja do seba prekotili pohárik a čakali na ďalší. Jake s Elis si zobrali fľašku tatranského čaju a popíjali si ju na gauči. Aj keď tam toho nebolo veľa, pomaly sa dostávali do nálady. Tak predsa, nie je to 40% alkohol. Harrymu a Lou som stále dolievala a v pravidlách súťaže bolo, že po piatich pohárikoch to môžu zapiť deci kofolou. Samozrejme to by nebol Harry keby vypil prvý pohár kofoly. Lou ho do seba vyliala a pokračovali ďalej. Po ďalších piatich si už dal aj Harry tú kofolu.

"Počkať!" skríkla som.

"Čo?" spýtali sa podnapitým tónom.

"Veď je to predsa súťaž alebo stávka a vy nemáte dohodnuté, čo urobí ten ktorý prehrá," povedala som a oni sa zamyslene uškrnuli.

"Máš pravdu," povedali naraz.

"Tákžééé," začal Hazza.

"Keď prehráš, budeš oblečená v kostýme lienky!" nahodil škodoradostný úsmev.

"Dobre! A keď prehráš ty, tak budeš celý deň chodiť v zlatých boxerkách. Iba v zlatých boxerkách! A to musíš vypadnúť minimálne na dve hodinky aj von!"

"Platí," išli si podať ruky no v tom ich Liam stopol.

"Počkať, ale platí, že vyhrá ten, ktorý to vydrží dlhšie! A musíte ostať hore aspoň do desiatej!"

"Dobre, ten kto to vydrží kratšie, prehral!"

Podali si ruky a pili ďalej. Takto som im nalievala asi tri hodiny. Už ani jeden z nich nevedel čo rozpráva. Naliala som im ešte asi dva, no ten druhý už nevypili, lebo obidvaja zaspali na gauči.

"Takže nám to vyzerá, že prehrali obidvaja!"

"Áno, prehrali, je iba deväť hodín." Plácli sme si.

"Ánn, ja sa nudím." pozrel na mňa Liam.

"Ja som vybehla hore do izby, pre balíček 'byliniek od babičky' a zobrala som papieriky. Zbehla som dole do obývačky a ťahala som Liama na terasu.

"Elis, o chvíľku sme tu."

"Dobréé," povedala, a ešte vnímala na rozdiel tých dvoch na gauči. Naďalej tancovala s Jakeom v strede obývačky a nič nevnímala.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára