piatok 5. apríla 2013

Just moment 7



Lucka vám odkazuje, že nech jej prepáčite, že táto časť je krátka. Čo podľa mňa ani veľmi nie je. Ja som mala aj kratšiu. 

Keď sme dorazili k bazénu Harry s Lou, Elis a Jakeom ležali na lehátkach a mali zatvorené oči, čo nám v tú chvíľu náramne pomohlo. Malá Lux spinkala ako zarezaná v prenosnej sedačke. Ja s El sme išli na Harryho. Perrie so Zaynom išli na Lou. Niall na Jakea a Louis s Liamom na Elis. Dohodli sme sa, že všetci "zaujmeme svoje pozície" a Zayn zakričí na povel páál. Prišli sme na miesto a obkľúčili sme ich. Zayn zakričal "páál" a všetci sme potlačili spúšte. Mali ste vidieť ich reakciu :D :D Lou s Elis vyskočili na nohy kričali a skákali ako husi :D :D Jake sa samozrejme tiež zľakol ale potom na nás iba pozeral ako na vymetených :D A Harry? Toho ste mali vidieť :D Ten začal kričať, pišťať skákať a ten jeho výraz v tvári. To ste mali vidieť. Vyzeral
ako by sa mal každú chvíľku rozplakať alebo neviem, čo to vlastne bolo. Určite mal zmiešané pocity. Chudáčik malý, s tými jeho krásnymi smaragdovými očami bol hrozne zlatý. Všetci sme sa začali smiať, dá sa povedať že sme dostali záchvat smiechu, ja som až plakala od smiechu a brucho mi takmer roztrhlo. Určite to poznáte "Ten pocit keď dostanete záchvat smiechu na niekom kto má záchvat smiechu.

Všetci sme sa smiali, iba Harry mal stále ten divný pohľad v tvári. Ako tak som sa ukludnila a prišla som k nemu. Objala som ho a dala som mu pusu na tvár.
"Prepáč Harry, nevedela som že ťa to tak zoberie," povedala som zo sklonenou hlavou a myslím si, že dosť smiešnym výrazom v tvári. On sa len začal smiať až tak že mu začali tiecť slzy po tvári.
"S-Skočila mi n-na to," skoro praskol od smiechu. V tom som skoro vybuchla od hnevu a pocitu, že ma dostal. Väčšinou som to ja tá, ktorá ľudí napáli. A teraz? Je to dosť divný pocit. Aj ja som sa začala smiať a keď to Harry najmenej čakal som mu dala kopanec medzi nohy (iba taký slabší, nechcela som mu ublížiť aj keď rana bola presná), a on hneď na to spadol na zem začal sa váľať, smiať a držal sa na svojom citlivom mieste. Sa čudujem, že mu stačili dve ruky :D :D Veď viete, čo sa o ňom hovorí :D. Po asi piatich minútach sa, ako tak zotavil a postavil sa predo mňa.
"Toto si nemala Annie," povedal mi so zdvihnutým ukazovákom pred mojou tvárou, dobre že mi ho nevopchal do nosa.
"Lebo čo? Styles sa nahnevá?" vyplazila som na neho jazyk a natiahla som mu líca.
Jemu sa začalo mykať oko, očividne mu to vadilo :D. Zrazu si ma prehodil cez plece a bežal so mnou, ani neviem kam. Bola som zamestnaná búchaním ho do chrbta, no on na to nijako nereagoval. O chvíľu som iba cítila, ako som pod vodou. Keď som sa vynorila poobzerala som sa a hľadala som Harryho, no nikde som ho nevidela. Bola som neďaleko toho dreva, čiže skoro v polovici jazera.
"Hľadáš mňa?" Zakričal Harry.
Rýchlo som sa obzrela a to už kričal "Skáčéééém" a skočil rovno predo mňa. Zaliala ma vlna vody a stiahla ma pod vodu. Čo najrýchlejšie som sa vynorila a hneď po mne sa vynoril Harry. Stihol sa nadýchnuť a hneď som ho strčila naspäť pod vodu. Nejako sa to. ale otočilo proti mne. On zrazu topil mňa. Ale to som už na sebe cítila viac rúk ako len dve.
Niekto podplával podo mňa, dal si hlavu medzi moje nohy/aby ste si to nevysvetlili zle, hlavu medzi nohy tak, že som mu sedela na pleciach/. Vtom už som bola nad hladinou a pozrela som sa na kom to sedím. Potešilo ma, že to bol Liam.
"Čo ti to napadlo?" spýtala som sa ho.
"Pozri sa pred seba. Verím, že to vyhráme tak sa do toho opri!" povedal a ja som sa teda pozrela pred seba.
Harry mal na sebe Lou. Louis El, Jake mal na pleciach Elis a Niall mal Perrie. Zayn -keďže sa bál vody- bol s Lux v bazéne a tam sa s ňou hral. Obdivujem týchto chalanov. Správajú sa k tej malej akoby bola ich dcéra alebo maličká sestra.
Ale späť k hre. Začali sme sa strkať, štekliť, ťahať- proste sme robili všetko aby ten druhý spadol. Ja som bojovala s El a Elis bojovala s Perrie. Samozrejme, že aj chalani niekedy do seba štuchli, ale väčšinou dávali pozor na nás, aby sme nespadli. Už ma nebavilo toto pretláčanie, chcela som vyhrať. Musela som niečo vymyslieť. Tak som chytila Louisovu ruku, aby nedržal El a s druhou rukou som strčila do El. Vyšlo to! Padla! Celá som bola natešená.
"To bol dobrý ťah," pochválil ma Liam.
"Si píš," povedala som mu a nahla som sa tak aby som mu mohla dať pusu. No nejako som nedočiahla a tak som mu dala bozk iba na čelo a vrátila som sa do pôvodnej polohy. Pozorovala som Elis a Perrie. Stále sa tam pretláčali. Ešte asi 5 minút sa tam pretláčali. Keď Zayn zakričal
"Pane božéééé."
Perrie sa zľakla odvrátila zrak a to Elis využila. Strčila do nej a ona aj s Niallom padli pod vodu. Po chvíli sa vynorili a Perrie zaujímal iba Zayn.
"Zááyn, čo sa ti stalo?" spýtala sa ho zo strachom.
Všetci sme sa pozreli na Zayna, ktorý mal v ruke zrkadlo a zhrozene sa naň pozeral.
"Zayn, no tak čo sa stalo?" zopakovala hlasnejšie Perrie.
"Pozri sa na moje vlasy. Preboha! To takto chodím celý deň?"
My sme všetci pukali od smiechu, takmer som sa nevedela nadýchnuť.
"Malik! Zabijem ťa! Vieš ako si ma vyľakal?" kričala po ňom a už za ním bežala z vody.
Keď k nemu dobehla, skočila na neho a vlasy mu ešte viac rozstrapatila.
"A teraz sa pozri do zrkadla," povedala mu, postavila sa a už bola na odchode, keď ju Zayn stiahol naspäť k sebe.
"Prepáč zlato, nechcel som ťa vyľakať.“
"Ser na vyľakanie! Kvôli tebe som prehrala," nahodila smutný face a prekrížila si ruky cez prsia. On si ju k sebe otočil a pobozkal ju. Keď sa odtiahli, obaja sa usmievali ako slniečka. Pezz mu niečo pošepkala do ucha a Zayn sa len usmial. My sme na nich pozerali, typicky, nechápavým pohľadom.
Zayn si to všimol a zakričal nám: "Všetko odpustené," bol vysmiaty od ucha k uchu.
My sme sa vrátili naspäť k nášmu súboju zatiaľ, čo ostatní si zobrali tie malé loďky na ktorých si dali menšie preteky. Ja som zoskočila z Liama a objala som ho. Na rade boli Jake s Elis a Harry s Lou. Ten boj netrval príliš dlho. Lou má asi viac sily, ako sa zdá. Po piatich minútach už bola Elis vo vode. Takže vo finále som bola ja s Lou. Ale teraz sme sa dohodli tak, že chalani budú na nás. Vo vode neboli taký ťažký, ako by boli normálne. Začali sme bojovať. Chalani sa na nás smiali a strkali sa,... no my s Lou sme také nadšené neboli. Oni sa na nás tak mykali, že sme boli radi, že sme sa vôbec neutopili. Po desiatich minútach sme už, asi mali obidve dosť. Boli sme už unavené, ale ich to očividne bavilo. Tak som nejako Lou naznačila, že mi ich z nás zhodíme obidvoch. Ona len prikývla.
"Teraz," zakričala som.
Obidve sme sa potopili pod vodu a zhodili sme ich zo seba. Víťazoslávne sme sa vynorili z pod vody a tleskli sme si na to, že nám to vyšlo. Keď sa obidvaja vynorili z pod vody, hodili taký nechápavý pohľad, že sme sa na nich museli začať smiať. Priplávala som k Liamovi. Pozerali sme si do očí. Pomaly sme sa k sebe približovali a nakoniec sa naše pery spojili. Bozkávali sme sa dovtedy, kým nám niekto nestrekol do tvári vodu. Ihneď sme sa od seba odtiahli a pozreli sa na narušiteľa.
"Tomlinson!" zakričal na neho Liam.
Ten začal utekať z vody von a Liam za ním. Naháňali sa tam, ako malé deti. Ja som tiež pomaly vyšla z vody a išla som za chalanmi. Po nás išli za nami všetci. Chalani bežali rovno do bazéna. Tam skákali, bláznili sa a dokonca sa Liam spustil aj po tej detskej šmýkalke. Za nimi skočili do vody aj Niall a Harry. My s babami sme iba stáli pri kraji bazéna a pozorovali sme ich. Keď nás zrazu zozadu Zayn a Jake strčili do bazéna. Bláznili sme sa tam asi pol hodinu. Ja som mala vodu hádam už aj v mozgu :D. Tak som vyšla z bazéna. Zobrala som si na lehátko malú Lux a hrala som sa tam s ňou. Je to strašne zlaté dieťa. Po chvíli si ku mne a Lux prisadol Zayn.
"Dáš si?" spýtal sa ma zo sandwichom v ruke.
"Jasné, ďakujem."
Už som bola poriadne hladná. Keď som dojedla začala som sa rozprávať so Zaynom. Dá sa s ním fajn pokecať. Rozprávali sme sa o kadečom, ale hlavne o ňom a Perrie. Ako sa k sebe správali keď sa zoznámili, ako spolu začali chodiť a čím všetkým si museli prejsť. Preskákali si toho už naozaj dosť. Pomaly všetci začali vyliezať z vody. Najedli sa vedľa nás.

"Na dnes by to hádam aj stačilo, nemyslíte?" spýtala sa El.
Všetci sme jej dali za pravdu, všetko sme pobalili, osušili sme sa a obliekli si veci. Vybrali sme sa teda domov. Keď sme boli už v polke cesty, začalo sa stmievať. Kým sme prišli domov, bola už tma. Boli sme taký unavený, že hneď ako sme prišli domov, osprchovali sme sa a išli sme spať. No, ale nepočítali sme s tým že je nás tu dosť veľa. Takže sme sa nejako museli narvať. V našej posteli sme spali ja, Liam a Lou. Malá Lux spala v kočíku, a Harry spal na zemi vedľa našej posteli. Jake, Elis, a Niall spali v spálni. Louis, El, Zayn a Perrie spali v obývačke na roztiahnutom gauči. Boli tam, ako sardinky.
"Dobrú noc" povedalo som všetkým v našej izbe a zaspala som v Liamovom náručí.

3 komentáre:

  1. Luci táto čast nie je krátka :) a veľmi dobre som sa bavila :) nech je tu uz dalšia čast :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :D tak ale píšem aj dlhšie a včera som písala JM10, ktorá je asi 3,5 krát táto :D kedže to je 10 :D a ďakujem :)

      Odstrániť
    2. tak to sa teším :) píš rýchlo :)

      Odstrániť