streda 10. apríla 2013

Heart attack 17



Luci, skúsim do zajtra dopísať časť k JCOF. Dnes som sa veľmi nedostala k písaniu. 
A rozmýšľam, že asi viac sa budem venovať tomu druhému, keďže ten asi čítate viacerí. Dám aj k tomuto časť, ale nie až tak často.


V ďalší deň ma Katy zobudila.
,,No tak, ty spachtoš. Vstávaj už," mykala mnou.
,,Nechaj ma ešte spať," rozospato som povedala vytiahla si paplón až k hlave a prevrátila sa nabok.
,,Nie! Dnes ma ideš zoznámiť s chalanmi, tak mi musíš pomôcť s outfitom. Tak vylez, lenivec," strhla paplón zo mňa.
,,Neznášam ťa," povedala som jej a vyterigala sa z postele. Zamierila som smerom kúpeľňa.
,,Aj ja milujem," zakričala za mnou ironicky. Vie, že som to nemyslela vážne. Na to ma priveľmi pozná.

Osprchovala som sa. Umyla zuby, tvár a aspoň trocha sa zľudčila. Ešte som si skočila na záchod a mohla sa vrátiť do izby.
,,To ti, ale trvalo," privítala ma. Sedela na posteli a čakala.
,,Nechaj ma sa ešte najesť a prebrať sa," pozrela som sa na hodinky a pokračovala : ,,Je len desať hodín. Viem, že sa nevieš dočkať, ale chalani ešte určite budú spať. No aspoň niektorí z nich." Pobrala som sa do kuchyne. Katy išla za mnou.
,,Dáš si kávu?" spýtala som sa ju, keď sme boli v kuchyni.
,,Nie, ďakujem," oprela sa o linku. Urobila som si iba pre seba.
,,Dáš si tiež cereálie s mliekom alebo budeš niečo iné?" spýtala som sa ju.
,,Dám si tiež cereálie. Aké máte?" Vybrala som dve misky a položila ich na linku. Pozrela som sa to skrinky.
,,Ovocné müsli, čokoládové müsli ale cookie crisp?" vymenovala som jej, čo som našla.
,,Cookie crisp," vybrala si. Prešla k chladničke pre mlieko.
,,Dobrý výber," pochválila som ju a nasypala nám obom do misiek. Pokým som balenie s cereáliami odložila, Katy zaliala cereálie mliekom. Zobrali sme si to do obývačky a zapli televízor.
Ako vždy, nič veľmi nedávali. Tak som prepínala kanáli s nádejou, že na niečo možno trafím. Nakoniec nejaké správy upútali moju pozornosť. Mala som taký pocit, že to tam musím nechať. Tak som nechala.
Pred pár dňami bol videný slávny spevák Harry Styles, člen skupiny One Direction, s nejakým dievčaťom. Myslíme si, že ide o to isté dievča, s ktorým bol videný už dávnejšie pred Nando's. Stále však nevieme, o koho ide, hovorila reportérka. Potom bola fotka, ako vchádzame do kina. Našťastie, mi nebolo vidieť do tváre, pretože som bola chrbtom. Ešte jedna podobná, ale to sme práve vchádzali do reštaurácie. Je divné, že mi ešte neodfotili tvár. Extra pozor som si na to nedávala.
Radšej som prepínala ďalej. Zastala som až pri rozprávke Tom a Jerry. Ani neviem prečo. Zdalo sa mi to však oveľa lepšie ako tie správy.
,,Ozaj, to si nebola náhodou ty?" spýtavo pozrela na mňa. Vedela, že hovorili o mne. Vedela, že som mala rande s Harrym.
,,Vlastne, to boli fotky z našeho rande. Na tej prvej sme vchádzali do kina a na tej druhej zas do reštaurácie," potvrdila som jej to.
,,Ešte si mi nepovedala, ako bola na rande s ním," s nadvihnutým obočím čakala, čo jej odpoviem. Len som si vzdychla a vypila mlieko, keďže cereálie som už stihla zjesť. Potom som spustila. Povedala som jej celý priebeh rande až k bozku v aute.
,,Takže ste spolu?" prerušila ma s otázkou.
,,No... Vlastne... Nie," pokrútila som hlavou.
,,Nie? A to prečo? Čo si zas posrala?" chcela vedieť. Nechápala tomu. Ani som sa je nečudovala.
,,Nechaj ma ti to celé povedať. Neskáč mi do reči."
Prikývla a prstami naznačila, že si zamkýna ústa a kľúčik odhadzuje. Potom som pokračovala. Povedala som jej, čo sa stalo potom. Bola sklamaná zo mňa, ňe som to tak pokazila. Videla som to na nej. A to najhoršie som jej len išla povedať.
Povedala som jej aj o tom s Niallom. Na to mi začali tiecť slzy po lícach. Nechala som im voľný priebeh.
,,Úplne sa to všetko doriadilo. Všetko som to pokazila. Už to ďalej nezvládam.  Cítim sa ako štetka. Ale ja taká nie som," to už som aj vzlykať začala.
Katy ma len bez slova objala a snažila sa ma upokojiť.
,,Ja viem aká si. Proste si len spravila pár prešľapov. A už vôbec nemôžeš za to, že sa do teba tí dvaja zamilovali," upokojovala ma.
,,Dobré ráno," pozdravila nás Suzi. No hneď ako si všimla, že plačem, úsmev jej zmizol.
,,Čo sa stalo?" spýtala sa a sadla si vedľa mňa z druhej strany.
,,Nič sa nestalo. Iba má zo seba zlý pocit. Urobila pár prešľapov a z toho," v mini skratke vysvetlila Katy.
,,Cítim sa ako štetka," spresnila som jej a rozplakala som sa ešte viac. Suzi ničomu nechápala. Katy si lebo vzdychla a lepšie jej to vysvetlila.
„Ale nie si,“ teraz už namietala aj Suzi.
Až po pol hodine sa im podarilo ma ako tak upokojiť a presvedčiť, že nie som štetka. Prešla som do svojej izby. Tam som otvorila dokorán skriňu a a začala sa v nej hrabať.
„Čo robíš?“ spýtala sa ma Katy. Sadla si na posteľ a pozorovala ma.
„No veď si hľadám veci, do ktorých sa prezlečiem. Nie náhodou s tým si ma budila, nech ťa dnes zoznámim s chalanmi?“ otočila som sa k nej.
„Áno, ale nestojí mi to za to, keď budeš mať znova debku a pred chvíľou.“
Položila som späť tričko, ktoré som mala v ruku.
„O mňa sa neboj. Ja to zvládnem, len ma nenechaj ani s jedným s tých dvoch osamote,“ usmiala som sa na ňu.
„Dobre,“ usmiala sa aj ona na mňa a pripojila sa ku mne. Obe sme sa hrabali v skrini a hľadali. Párkrát sme niečo zaujímavé našli, ale zrušili sme to. Po asi desiatich minútach sme sa konečne dohodli.
Ja som si obliekla kvietkované tielko, na to bielu sukňu a upravila hnedým opaskom. Obula som si hnedé topánky na opätkoch. Ešte doplnky a upravila som si make-up.



Katy si obliekla hnedé tričko s malých vrecko, rifľové kraťasy a klobúk. Obula si sandále. Ešte nejaké doplnky a slnečné okuliare.
Potom sme mohli ísť.
Zavolala som Harrymu, aby pre nás prišiel. Aj keď som chcela zavolať taxík alebo Louisovi, či Liamovi. Už zo zvyku som klikla na číslo pri jeho mene.
,,Áno?" zdvihol to po prvom pípnutí.
,,Ahoj. Vedel by si prísť po mňa a Katy? Chcela by som ju zoznámiť s vami," povedala som.
,,Jasne. O takých desať minút som tam."
,,Okej, vďaka," a zrušila som hovor.
,,Prečo si volala Harry?" spýtala sa ma Katy. Pozrela som na ňu.
,,Ja neviem. Už zo zvyku som vytočila ho číslo. A keď som si to všimla, už mi to aj zdvihol. A o desať minúť je tu,“ povedala som.
Prešli sme zatiaľ do obývačky k Suzi. Tých desať minút rýchlo prebehlo a už sme aj išli dolu.
Harry práve zastal pred nami. Vystúpil a prešiel ku mne. Objal ma a chcel  pobozkať, ale otočila som hlavu. Takže mi dal len pusu na líce.
„Toto je moja dobrá kamarátka Katy. Raz si bol u mňa, keď sme spolu volali cez skype,“ odtiahla som sa a ukázala na Katy. Ona sa iba usmiala.
„Ahoj,“ pozdravil ju a usmial sa.
„Ahoj,“ odzdravila mu.
„Ideme?“ spýtala som sa Harryho. Pozrel na mňa a prikývol. Potom si nastúpil do jeho Range Roveru na miesto šoféra.
Ja som si sadla dopredu a Katy dozadu. Potom sme mohli ísť. 

5 komentárov:

  1. skvelá :) a mne to je nejak jedno ale ja čítam radšej JCOF :D aj tento je pekný ale ten ma bere viac, takže ja budem iba rada :) a nemá to byť cookie cris ? :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. má to byť cookie crisp... opačne som dala posledné dve písmenka omylom.. ale už som to opravila :D

      Odstrániť
  2. konečne som sa dostala až na koniec a práve keď ma to začalo baviť to skončilo, síce nemám harryho rada, ale to čo robí adne jemu a niallovi moc neschvalujem O:-) ale len tak dalej, dúfam, že túto poviedku neprestaneš písať, pretože je skvelá :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem a neprestanem, iba asi nebudem dávať tak často časť... a to, čo robí Adne Niallovi a Harrymu som neplánovala a len nejak sa mi to podarilo takto zamotať... ale už rozmýšľam ako by som sa mohla aspoň trocha vymotať :D :D

      Odstrániť
    2. ja som za to aby bola s Niallom :D len neviem ako by reagoval keby zistil, ze sa vyspala s Harrym :D ach dilema dilema :D ale ako teba poznám skončí s Niallom, MUSI!!!! :D

      Odstrániť