pondelok 1. apríla 2013

just coincidence or fate 10


Ďakujem za včerajšok. Klikli ste na blogu 406-krát. Veľmi pekne ďakujem. Super. 

"Musím ti niečo povedať."
Povzbudzujúco som pozrela pozrela naňho, aby to zo seba dostal. Nadýchol sa a vydýchol. a ešte raz. Rozmýšľal, ako mi to má povedať. Ja som ticho sedela a čakala. Rozmýšľala som zatiaľ, že asi mi chce povedať, že budú mať teraz niekedy turné a musí odísť, no vôbec som nečakala to, čo povedal.

"Hannah, ja som sa do teba zamiloval," povedal. Nevedela som, čo povedať. Nevedela som, či aj ja milujem jeho. Nevedela som sa vyznať vo svojich citoch. Mala som ho rada ako veľmi dobrého kamaráta, možno aj viac. No teraz mi v hlave zneli len jeho slová, tak som nevedela.
S nádejou  v očiach pozeral na mňa. Darmo som sa snažila rozmýšľať a prísť na to, čo ja k nemu cítim, no nevedela som.
"Ja... ja neviem, čo povedať... Ja by som ti veľmi rada povedala, že cítim to isté, ale... no ja... ja vlastne ani neviem, čo cítim k tebe. Nevyznám sa vo svojich citoch. Nechaj ma to premyslieť si. Daj mi čas na to," pozrela som naňho. Ani som si neuvedomila, že som uhla pohľadom. ň
"Dám ti času, koľko len chceš, aby si to utriedila v sebe. Len som ti to už musel povedať. Včera sa na to nenašiel vhodný čas a skôr si mala veľa práce a ja som nevedel, či ti to mám priznať alebo byť ďalej v nevedomosti. Tú druhú možnosť už by som dlhšie nevedel znášať."
"A o týždeň ideme na turné," ešte dodal. 
"Aha," na viac som sa teraz nedokázala. Počúvala som ho, ale myšlienkami som bola úplne inam. Neviem, teraz ako sa budem ku nemu správať. No musím rýchlo odbočiť od tejto témy.
"Ako dlho ho budete mať?" spýtala som sa ho. Zdalo sa mi lepšie a ľahšie rozprávať o niečom takomto ako .... no o tom predtým.
"No to presne ešte neviem. No viem, že počas Vianoc budeme mať týždňovú dovolenku. No potom to pokračuje," povedal.
"Nevedela som, čo povedať. Akoby mi to už vyplo v mojej hlave. Išlo spať. Aj Liam videl, že sa veľmi do reči nemám.
"Mal by som už ísť. Vidím, že si unavená a zajtra určite skoro vstávaš do práce," dopovedal a zdvihol sa. 
"No dobre. A s tou prácou máš pravdu. Zajtra by som mala končiť nadčasy a pracou na zmeny," zdvihla som sa aj ja. Išla som s ním až na chodbu. Obula sa a obliekol kabát. Potom prešiel zastal predo mnou. Nevedel, či je dobrý nápad ma objať. Videla som na ňom, že by to veľmi rád urobil, ale bero ohľad aj na moje city. No nakoniec som to bola ja, kto to napätie prerušil. Objala som ho. Kto vie, či to bude ešte také. Naše objatie dlho netrvalo a Liam odišiel. Ja som si zas išla ľahnúť. 

Celú noc ma mučili moje myšlienky. Nevedela som zaspať, až niekedy nadránom od únavy. Ráno o piatej som sa zobudila na budík. Vypla som ho a neochotne vyliezla z postele. V kúpeľni v zrkadle som sa naplašila svojho odrazu. Až tak zle vyzerám? spýtala som sa sama seba. Pekné kruhy pod očami sa mi urobili. Oči som mala aj trocha červené od únavy. No a o vlasoch ani nehovorím. Tie stáli na všetky svetové strany. Hneď som si tvár opláchla studenou vodou. Vlasy očesala, aby tak nestáli a potom vyčesala do vysokého copu. do očí som si nakvapkala očné kvapky proti začervenaniu. Ja som vedela, prečo som ich vtedy kupovala. A teraz bol aj čas na make-up. Dávam si ho len vtedy, keď to vážne. Ako teraz. Inokedy by som použila korektor, ale ten sa mi už minul a ešte som nemala veľmi čas si kúpiť druhý. 
Po aspoň polhodine som konečne vyšla z kúpeľne. Rýchlo som sa prezliekla a niečo malé zjedla na raňajky. Na viac som nemala čas. Kávu si môžem spraviť aj v práci. 
Dnes som pracovala s Alex. Deň nám ubehol rýchlo. Ten ďalší mala mať voľno. Preto som aj počas obednej prestávky zavolala Pezz. No nemala zajtra čas. Ale dohodli sme na piatku. Vtedy má ona a aj ja voľno.
Streda a aj Štvrtok prešli podobne rýchlo. S Liamom som však nebola. Už sa pomaly blížil deň začiatku ich turné a aj deň ich odchodu. Vždy, keď sa dalo, som naňho myslela. No nedokázala som si utriediť svoje city. A rozhodla som sa aj, že to nechám na neskôr. No na vtedy, keď sa vrátia z turné. 
V piatok sme si dali celodenné nákupy. Pokúpila som všetko, čo mi chýbalo a potrebovala som to. No pri Perrie sa nedalo nekúpiť aj to, čo som nepotrebovala.  Večer sme ešte zbehli aj s ostatnými babami a aj s El do baru. Urobili sme si dámsku jazdu. Tam som sa zoznamila aj Danielle. Liamovov bývalou. Bola milá a dobre sme si pokecali. O tom s Liamom som však nikomu nepovedala. 
V pondelok ma Pezz aj s El dotiahli na letisko sa rozlúčiť s chalanmi. Protestovala som. No nič nepomáhala. tak som napokon išla. Škoda, že dnes nepracujem. Nechcela som sa s ním vidieť. Chcel by vedieť, že ako sa rozhodla. Či som si už utriedila city. Ale ešte nenastal ten správny čas, aby som mu vedela presne povedať, čo cítim. Radšej ho nechám v neistote, čo nie je nič príjemné, aj keď to nerobím naschvál. Len sa snažím nezačať s ním nič, pokým ude preč. Poznám tu už dobre. Len budeme aj tak obaja smutní z toho, že nemôžme byť ani s jedným. 
Nakoniec som to zvládla dobre. Na Liamovi som videla, že chce sa ma na to spýtať, ale pokým prišlo na to, už museli ísť. Aj mi odľahlo. Nie je mi to pri srsti ho takto deptať, ale nechcem mu ani klamať.

3 komentáre:

  1. bože, bože, bože :D :D :D ja umrem :D :D ja uš ssom čakala bozky atď :D :D a nič :D no vevadí je to super :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. aj som nad tým rozmýšľala, že tak to napíšem, no takto sa mi to zdalo byť lepšie a napínavejšie :D

      Odstrániť
    2. hej hej.. asi to je lepšie ja som tu uponáhľala a teraz pomaly nemám čo písať, ale nápady my stále neodchádzajú.. len si to niekde musím napísať aby som nezabudla, lebo včera som mala celkom fajn nápady :D a kedy bude dalšia? :P

      Odstrániť