piatok 12. apríla 2013

Just moment 10



Tak na začiatok... môj monológ.. Baby som rada, že to čítate a máme tu 10 časť.. Kedže je 10. tak som dala trocha dlhšiu.. ja viem 10 je iba číslo ale tak.. Hope U Like it! :3 (Lucka)


Ráno som sa zobudila a šla som rovno do obývačky a skoro mi oči vypadli, keď som tam zbadala..... Bordel! Neskutočný bordel. Ja neviem, čo tam Niall, Elis a Jake robili potom, čo som Liama vytiahla do izby , ale z určitosťou viem povedať, že keď sme odchádzali obývačka v takomto stave nebola!
Pomaly som začala upratovať. Trvalo mi asi hodinu kým to tam ako-tak vyzeralo.
Z obývačky som prešla rovno do kuchyne. Išla som pripraviť raňajky nám všetkým.
Z chladničky som vybrala vajíčka a slaninu. Slaninu som nakrájala a opražila na panvici. Rozbila som asi 20 vajíčok, vyšľahala som ich, zmiešala s trochou soli a urobila som z nich praženicu. Praženicu som dala na veľký tanier a okolo som poukladala slaninu. Do košíka na pečivo som vhodila celozrnné žemličky. Kým som prestierala stôl, prišli dole Elis s Jakeom.
"Ahoj Ann, ako to tu vonia," povedal Jake a Elis prikývla.
"Pomôžem ti?" ponúkla sa.

"Vytiahni pre nás poháre a džús z chladničky," usmiala som sa na ňu. Ona iba prikývla a už vyťahovala pomarančový džús z chladničky. Ja som zatiaľ poukladala menšie taniere na stôl a položila som k nim príbor. Samozrejme VIDLIČKY!
Elis poukladala na stôl poháre a do stredu položila džús. To už prišiel dolu aj Niall a Liam.
"Dobré ráno, láska," povedal mi Liam a pobozkal ma na líce.
"Mňáám, niekto sa činil," povedal Niall s rozžiarenými očami, ktoré mal upriamené na stôl.
V tom dole zbehli aj Lou a Harry s Lux na rukách.
"Doblé ráno," povedala malá Lux.
"Aj tebe zlatko," povedal jej Niall a dal jej pusu.
"No tak poďte sa najesť, lebo to vychladne," zavolala som ich.
Všetci sme si posadali za náš okrúhli stôl. Elis vedľa Jakea, Niall, vedľa ktorého som sedela ja a z druhej strany Liam, vedľa ktorého bol Harry a Lou s Lux. Všetci si nabrali na tanieriky, naliali si džús a zobrali žemličky. Niall sa hneď ujal vidličky a išiel si konečne nabrať svoje prvé sústo, no v tom som mu treskla po ruke tak, že mu vypadla vidlička z ruky. On sa na mňa iba nechápavo pozrel.
"Najskôr pomodliť," povedala som rázne s vážnym výrazom v tvári. Ostatní na mňa pozerali ako na nepríčetnú.
"Ja to myslím vážne, poďme!" predniesla som. Chvíľu na mňa pozerali, ale napokon si spojili ruky. Ja som sa chvíľu na nich pozerala, ale už som to nevydržala a začala som sa hrozne smiať. Kochala som sa tými ich nechápavými pohľadmi a stále som sa smiala. Im to pomaly začalo dochádzať. Začali sa aj oni smiať.
"Hádam ste si nemysleli, že to myslím vážne," prehovorila som po tom, ako som sa dosmiala.
"Ann, toto ti naozaj vyšlo," povedal pobavene Harry.
"Ja som sa čudoval, že ti Niall nepichol tú vidličku do ruky, keď si ho vyrušila od jedla," povedal Liam.
"No dobre, stačilo. Dobrú chuť," povedala som a všetci sme sa pustili do jedla.
Keď som dojedla, schuti som sa napila džúsu a chytila som sa za brucho.
"Som plná," prehlásila som.
"Bolo to výborné," pochválila ma Lou.
"Ďakujem," odpovedala som.
"A Harry?" spýtal sa Niall.
"Mhhm?" vydal zo seba s plnými ústami.
"Nabudúce by ste v noci nemuseli narážať do všetkého, čo vám stojí v ceste pri sexe," povedal na plné ústa Niall.
Lou v tom práve pila džús. Keď Niall dopovedal svoju myšlienku, Lou všetko na neho vypľula, keďže sedela oproti nemu. Harry sa iba usmieval. My ostatný sme sa smiali tak, že sme skoro praskli. Niall si zatiaľ utieral tvár od džúsu.
"To máš zato, že to rozoberáš pri raňajkách," zasmial sa Harry. Pomaly sme sa roztriedili po celom dome a každý sme sa venovali svojim aktivitám.

Týždeň ubehol hrozne rýchlo. Raz sme boli s El, Pezz, Louim a Zaynom v Londýne u nich doma, alebo prišli oni k nám. Nikto z nás sa však nenudil.
Niall sa presťahoval do domu ku chalanom v Londýne, pretože za ním prišla kamarátka z Írska.
Dnes je sobota a my sme sa stále nedohodli, ako to bude po konci tohto týždňa.
Zobudila som sa na zvonenie môjho telefónu. Pozrela som najskôr koľko je hodín a potom na meno toho blázna, ktorý mi volá o šiestej ráno.
"Perrie? Prečo mi, prosím ťa, voláš takto skoro ráno?" spýtala som sa ospalo.
"S El a chalanmi sme dostali včera v noci skvelý nápad," ozvalo sa z druhej strany telefónu.
"A to nemohlo počkať aspoň do deviatej?"
"Vlastne ani nie. O Hodinu sme u vás. Tak nech ste hotoví,"
"No a kam to vlastne pôjdeme?" spýtala som sa jej.
"Ideme si zahrať Paintball!" zvreskla do telefónu tak, že mi mobil skoro vypadol s ruky.
"Aha, a čo si mám akože obliecť?"
"No na seba si daj iba nejaké legíny a tričko, ale Zayn vravel, že tam budeme mať ochranné oblečenie" dokončila.
"Dobre tak ja sa idem pripraviť a zobudiť ostatných"
"To nemusíš, chalani volali Harrymu a Lou. El volala Elis a ja tebe. Zobrali sme to na istotu," zasmiala sa.
"Dobre tak ahoj, teším sa," dopovedala som a zložila. Liam na mňa už pozeral, tými jeho krásnymi očiskami.
"Dobré ráno," dala som mu bozk na nos.
"Aj tebe," natiahol sa.
"A kto to bol?" spýtal sa. 
"Pezz, vstávaj láska. O hodinu sú tu. Ideme hrať paintball,"  povedala som s úsmevom na tvári.
"Uff, tak teda sa ideme obliecť, nie?"
"Jasné, že hej," odvetila som mu a prešla som ku skrini. Vytiahla som si čierne legíny a k tomu čierne tričko s krátkym rukávom. Liam si obliekol tiež čierne tričko a tepláky.
Vyšli sme z izby, kde sme sa zrazili s Elis a Jakeom. Elis mala tiež legíny a modré tričko. Jake mal tepláky a biele tričko s krátkym rukávom.
"Kto spraví raňajky?" spýtala som sa.
"Ja urobím," povedala Elis.
"Poď pomôžem ti," povedal jej Jake a ťahal ju dole. Liam išiel za nimi a ja som prešla do kúpeľne, kde bola pred zrkadlom Lou. Mala legíny a maskáčové tričko na ramienka.
"Ahoj," pozdravila ma. Ja som sa jej odzdravila a prešla som k umývadlu. Umyla som si tvár a osušila som si ju uterákom. Očesala som sa a vlasy som si vyčesala do vysokého copu. Naniesla som si jemne špirálu a šla dole do kuchyne.
Na stole už bol položený ľadový čaj a natretý chlieb s nátierkou a salámou. Ako som usúdila, ostatní už dojedli, pretože na stole boli už iba tri taniere. Ak som si to správne vypočítala, boli pre mňa a Lou, no na neviem koho bol tretí tanier. Vtedy do kuchyni prišiel Harry v teplákoch a úzkom bielom tričku.
"Ahoj," pozdravil ma.
"Ahoj," odzdravila som ho, a ďalej som sa venovala raňajkám. Dole prišla už aj Lou s Lux. Všetci sme dojedli a taniere sme nechali v dreze, pretože pred domom už trúbilo auto.
Zobrali sme si veci, vyšli von a zamkli sme chatu. Pred chatou už stáli dve autá.
Vonku stál Zayn. Pozdravili sme ho.
"Ahojte," pozdravil nás a hneď nás stopol.
"Najskôr vám niekoho predstavím," povedal. Zamával rukou na znak, aby vyšli von z áut. Z jedného vyšiel Niall a za ním hnedovlasé dievča so slnečnými okuliarmi vo vlasoch. Postupne vyšli von všetci.
"Ahoj, Cath" pozdravil ju Harry a objal ju. Potom za ňou išiel aj Liam a Lou. Ostatní sme ju nepoznali.
"Tak toto je moja najlepšia kamarátka, Cath," povedal Niall a ukázal na ňu.
"A Cathrin, toto je Ann, Elis a Jake." Všetci sme ju objali.
"Teší ma,“ povedali som naraz s Cathrin.
"Ale volajte ma Cath," usmiala sa. My sme iba prikývli a čakali sme na povely.
"Takže. Dohodli mi sme sa už, ako budeme v tímoch. A úprimne, váš názor nás nezaujíma," prehlásil Louis sebavedomo. Iba som sa na tom zasmiala. Ten jeho zmysel pre humor ma niekedy fakt privádza do šialenstva.
"Budeme pekne premiešaní" povedala El a mrkla na Louiho.
"Takže,... " začal Zayn.
"Pezz, Louis, Ann, Harry, Cath a Jake budú v jednom tíme, čiže idete do tohto auta" ukázal prstom na auto za nami.
"A Ja, El, Elis, Lou, Niall a Liam budeme spolu." Tak sme sa všetci vybrali do áut, aj keď nás bola trocha veľa :D.
Nasadli sme do áut a vybrali sa na stanovené miesto. Naše auto šoféroval Louis a vedľa neho sedela Perrie. Vzadu som bola ja, vedľa Cath, Harry a Jake. Trocha sme tam boli natlačení, ale dalo sa zniesť.
"A kam vlastne ideme Louis?" spýtal sa Harry.
„Ideme do jedného strediska, ktoré máme rezervované na celý deň. Je to neďaleko Londýna a V lede budeme mať presne vyznačenú hraciu plochu." povedal.
"Aha" ďalej to nerozoberali, Louis sa sústredil na cestu a rozprával sa s Pezz.
Harry sa rozprával s Jakeom a ja som sa rozprávala s Cath. Bližšie sme sa spoznali a ja som sa dozvedela, že s Niallom sú ako súrodenci a poznajú sa od malička. Dokonca je dosť možné, že sa presťahuje do Londýna. To by bolo super, lebo je to vážne fajn dievča.
Má podobnú povahu ako Elis, ale je trochu plachšia. Myslím si, že to je len kvôli tomu, že sa ešte dobre nepoznáme.

"A dokedy budete na ....?" pýtala sa ma Cath, ale nedopovedala, lebo ju prerušil Louis.
"Do riti, poliši!" skríkol na celé auto.
"Skrčte sa niekto! Je nás veľa," povedal.
Ja som nebola jediná pripútaná tak som sa hodila mojim "prísediacim" rovno pod nohy. Cath, a Jake sa posunuli, akoby nič. Ležala som tam asi dve minuty.
"Hlavne pokoj! Hlavne pokoj.." opakoval si nervózne Louis.
 "Kľud Loui, ja tu ležím na zemi nie ty!" povedala som.
"Síce tu ležíš ty, ale Louis už má dosť pokút, a hrozí mu , že mu zoberú vodičák" zasmial sa Harry.
"Áno, ale ty si ma nahovoril, aby som mierne opitý šoféroval, že ma nikto nechytí" povedal Louis podráždene.
"Okey, kľud chlapci" zasiahla Pezz.
"To my chcete povedať, že ešte neprešli tí policajti?" spýtala som sa s nadvihnutím obočím.
"Vlastne sme ich už prešli dosť dávno, ale kludne tam zostaň, aspoň sa netlačíme" zasmial sa Jake.
Ja som mu za to udelila peknú ranu do rozkroku keď som vstávala.
"Panebožéééé" zakričal.
Ja som sa na neho len usmiala.
"Aby si si nabudúce rozmyslel, čo mi budeš rozprávať," poslala som mu vzdušnú pusu. On mi iba udelil podráždený úsmev. Cesta nám trvala ešte približne 10 minút.
"A prečo vlastne nejdú ostatní za nami?" spýtala som sa.
"Oni išli na stanovište z druhej strany. Bude to väčšia zábava. Máme sa im ozvať, keď budeme hotoví," odpovedala mi Perrie. Ja som iba prikývla hlavou.
"Ták a sme tu" zvolal Louis.
Zaparkovali sme na veľkom parkovisku. Boli tu asi štyri autá. Vyšli sme z auta a Louis ho zamkol.
"Tak, poďme" povedal Loui.
Prešli sme cez veľkú bránu, kde bol na vrátnici nejaký chlapík. Louis mu niečo hovoril a on mu potom dal do ruky zväzok kľúčov. Rukou nám naznačil, aby sme išli za ním . Všetci sme ho teda nasledovali. Zastal pred šatňami.
"Tak, bežte sa prezliecť a potom sa stretneme tu."
S babami sme išli do dievčenskej šatne a chalani išli na opačnú stranu.
"Baby? Hrali ste to už niekedy?" spýtala sa Cath.
"Ja som to hrala asi pred tromi rokmi, aj to iba raz" povedala Pezz.
"Ale nie je to nič ťažké" dodala.
"No a ja som bola v lete na vojenskom tábore aj s Elis, a tam sme paintball hrávali každý deň" povedala som. 
"Fúúha, tak to som asi jediná, ktorá nedržala ešte túto zbraň v ruke" povedala Cath.
"Neboj, to zvládneš, a určite tu niekde bude aj niečo na cvičenie. Tak si najskôr môžeme zatrénovať a potom pôjdeme na ostro," snažila som ju upokojiť.
Navliekli sme si ochranný oblek s chráničmi, na hlavu sme si nasadili ochranné okuliare a vybrali sme sa von. Chalani tam už boli.
"Chalani? A kde sú zbrane?"
"Práve pre ne ideme," povedal Jake.
Otočil sa aj s chalanmi a mi sme išli za nimi. Prišli sme na miesto a zobrali sme si pištole. Neďaleko boli aj terče.
"Aha tam sú terče. Tak poď Cath," išli sme spolu a ja som jej dala také tie "hlavné informácie". Pár krát si strelila a pravdupovediac jej to išlo. Raz trafila čistý stred a dvakrát tesne vedľa. Vrátili sme sa späť za chalanmi a Perrie.
 "Tak ideme?" spýtal sa Harry.
"Jasné, ale zoberte si toto..." Louis nám podal handsfree ktoré nám slúžili ako vysielačky.
"Tak už som volal Zaynovi, že môžu vyraziť. Tak teda poďme," povedal Harry.
"A ešte niečo, naše územie je označené žltou farbou," povedal Louis.
"Inak, napadlo mi, že si vyhliadnem nejaký strom a budem útočiť z hora" povedala Cath.
"To je skvelý nápad," povedala Pezz.
"Inak, poviem vám, dajte si pozor na Elis. Je fakt dobrá," povedala som a otočila som sa k chalanom, lebo babám som už hovorila, že sme boli v tom tábore. Oni na mňa hodili nechápavý pohľad.
"Proste, boli sme vo vojenskom tábore a tam sme každý deň hrali takéto hry."
"Tak poďme teda" povedal Jake.

Vybrali sme sa do lesa, teda nedá sa to nazvať tak celkom lesom. Síce tam bolo veľa stromov a kríkov, ale na niektorých stromoch boli rebríky, aby sa na ne dalo vyliezť. A všade boli rôzne veľké 'nafukovačky' za ktoré sa dalo skryť.
Prišli sme asi do stredu hracieho pola, no nikoho sme nevideli. Cath si vyliezla na strom, no nie po rebríku. To by bolo veľmi nápadné, tak sme sa rozdelili. Ja s Harrym sme sa vybrali na východ.
Louis s Pezz išli na západ a Jake rovno. Cath nám mala dať vedieť, keď bude niečo vidieť. S Harrym sme kráčali iba chvíľu popri sebe a potom sme sa rozdelili. Harry išiel hlbšie do lesa, a ja som išla stále rovno, asi 500 metrov od hranici hracieho pola. Áno, toto hracie pole bolo dosť veľké. Louis spomínal niečo 2x2 kilometre.
"Ann, dostala som Elis" povedal Perrie do slúchadka.
"To je super" odpovedala som.
"Harry kde si?" spýtala som sa potichu, popri tom ako som sa skrčila za jednu z nafukovačiek.
"Asi 300 metrov západne od teba"
Aha.. začala som rozmýšľať kde je západ. My sme išli s Harrym na východ, a ja som tak ďalej pokračovala, takže musí byť niekde na druhej strane. Hovorila som si v mysli, keď ma niečo vyrušilo. Šuchot! Ale toto nebol šuchot, skôr nejaké puknutie konára. Ešte viac som sa skrčila a poobzerala som sa okolo seba. Na zemi som nikoho nevidela, takže to musí byť na strome. Poobzerala som sa okolo seba a v tom som zbadala dva rebríky na strom. Pozrela som sa na jeden, no na tom strome nikto nebol a na ten druhý strom som nemala celkom dobrý výhľad, takže som sa musela premiestniť. Potichu som obišla nafukovačku s opačnej strany, tak aby ma nikto nevidel z toho stromu (ak tam niekto bol). Obišla som si to a poobzerala sa okolo seba. Nikoho som nevidela. Potom som upriamila zrak na ten vysoký strom. A zbadala som ho! Niall! Sedel tam a striehol z hora.
"Harry?"
 "Áno?" Na strome asi 100 metrov východne predo mnou je Niall," povedala som.
"Do rit" povedal.
"Čo je?"
"Asi o sto metrov ďalej som ja. Takže Ann, je to na tebe. Musíš ho dostať, inak ma odstrelí. Ja sa zatiaľ skryjem. Potom mi daj vedieť"
"No dobre pokúsim sa," pomaly som si vyberala najvhodnejšiu cestu, ktorou som aj prešla.
Bola som asi 50 metrov od Nialla a mala som skvelý výhľad na neho. Lenže to mohol mať aj on na mňa. Jeho smola, že sa pozeral na inú stranu. Zamierila som a stlačila spúšť. Áno trefa! trafila som ho do nohy modrou farbou. Vypadol.
 "Dostala som Nialla, Harry, vzduch voľný?"
"Áno," odpovedal.
"Dostala ma El," povedala Perrie.
"To mi je ľúto."
Povedala som a pokračovala ďalej, no teraz Harryho cestou.
"Mám Lou," povedal Jake.
Takže je ešte Liam, Zayn a El. Sme v prevahe. To je dobre.
"Ann? potrebujem pomoc. Je tu Zayn," povedal Harry.
"A kde si?" 
"Choď rovno, ale daj si pozor."
"Okey," povedala som a išla som tam kam mi kázal.
No zrazu mi niekto priložil spúšť na krk zozadu.
"Ahoj láska," povedal mi Liam.
Pomaly som sa otočila so sklonenou zbraňou. Musela som niečo vymyslieť. Mala som výhodu, že spolu chodíme. Urobila som krok dozadu, pretože som vedela, že tam je konár. Ako som stupila, dala som si nabok nohu.
"Auu" povedala som a padla som na zadok.
"Bože, zlato je ti niečo?" pribehol ku mne Liam.
"Nie," odvetila som mu s úsmevom na tvári a vystrelila som na neho. On na mňa nechápavo pozeral. Ja som sa postavila a oprášila.
"Blafovala som zlato," prišla som k nemu a dala som mu pusu na líce.
 "Héééj," povedal mi.. Ja som iba mykla plecami a odišla som.
 "Harry? Máš toho Zayna?"
 "Nie odišiel. Ja som sa posunul ďalej.“
"Som vonku" povedal Jake.
"El," dodal.
 Takže v hre som ja, Loui, Harry a Cath. Išla som späť za Cath.
"Dostal ma Zayn," povedala Cath.
"Louis? Kde si?" spýtal sa ho Harry.
"Na západe, nikto tu nie je.“
"A ty Ann?" spýtal sa Harry.
"Idem tam, kde bola Cath."
 "Okey, ja som neďaleko, idem tam aj ja"
 Pokračovala som späť za Cath. No v tom som zbadala Zayna.
Skryla som sa za strom.
"Harry, som na mieste je tu Zayn. Idem na neho."
"Nie, počkaj idem tam aj ja."
Samozrejme som ho nepočúvala a išla som za Zaynom.
No nevidela som ho a on ma strelil zozadu do chrbta.
 "Som preč."
Povedala som chalanom. No v tom som začula ešte jednu ranu. Jééé. Harry dostal Zayna, a v tom bola ešte jedna rana. Harryho dostala El.
"Louis, si v tom sám s El," povedala som do vysielačky.
"Okey, to dám, idem naspäť," povedal.

Ostatní sme išli von z lesa za ostatnými. Prišla som na miesto aj so Zaynom. Všetci vypadnutý už boli prezlečení.
Išla som sa aj ja vyzliecť ale slúchadko som si nechala v uchu. Prišla som za ostatnými a čakala na oznámenie víťaza. O chvíľu prišiel aj Zayn a Harry.
"Dostal som ju," zakričal Louis.
"Úúúúúú!" radovali sme sa, že práve naša skupina vyhrala.
"Cath, bola si skvelá," pochválila som ju.
"Ďakujem, aj ty si bola dobrá. Potom sme sa rozprávali a čakali sme kým prídu všetci. O asi desať minút prišli El s Louim ruka v ruke.
 "Boli ste dobrí," povedala Pezz. Len sa usmiali a išli sa prezliecť.
"Bolo to super," povedala som.
"Áno, takto ma oklamať," povedal Liam a odul si spodnú peru.
Ja som k nemu prišla a objala som ho. "Zlato, pozri je to hra, a v hre sa klame. Mal si strieľať hneď ako si mal možnosť," povedala som.
"Ona ťa oklamala?" spýtal sa Harry.
"Áno," povedal Liam a povedal im ako sa to všetko stalo.
"Dáj na to" nastavil mi ruku Harry.
Placla som mu na ňu a pobozkala som Liama. Hneď ako som sa odtiahla mal na tvári úsmev.
"Odpustené?" spýtala som sa.
 "Tebe všetko, ľúbim ťa," povedal a znova ma pobozkal. Pozrela som koľko je hodín. Bude 12:00, povedala som si v mysli. Na to prišla Lou s malou Lux a Harry išiel hneď za nimi. Lux dal pusu na hlavičku a Lou pobozkal.

"Tak, ideme?" spýtal sa Niall.
"A nedá sa tu niekde najesť?"  spýtala som sa.
 "Aj ja som hladná," chytila sa za brucho El.
"Myslím, že tu niekde je bufet.." Povedal Liam.
Tak sme sa všetci zobrali, Louis vrátil vrátnikovi kľúče a spýtal sa ho kde je ten bufet.
"No tak poďte, máme ísť rovno," povedal a my sme ho nasledovali.
 Všetci sme si objednali jedlo a pitie. Keď ske sa 'naobedovali' odišli sme späť k autám.
 "Ozaj, Niall, ten vrátnik mi povedal, že vám auto previezli na túto stranou.
 "To je super," povedal Zayn.
Nastúpili sme do áut tak, ako sme prišli. O necelú hodinu sme boli na chate. Vonku bolo hrozné teplo. Mohlo biť okolo 33 stupňov. Zayn, Pezz, El a Louis odišli naspäť do Londýna. Niall s Cath ešte ostali u nás. Keďže bolo také teplo, dohodli sme sa, že pôjdeme do  bazéna. Cath som požičala moje plávky. Harry dal Niallovi jeho kraťase, všetci sme sa prezliekli a prešli sme do bazéna.
Len tak sme stáli v bazéne, rozprávali sme sa, pustili sme si hudbu a pili sme chladené drinky. Pomaly sa začalo stmievať, a my sme vyliezli z vody. Osušili sme sa, Cath s Niallom sa prezliekli a odišli. Ostatní sme sa tiež prezliekli a sadli sme si pred telku, kde sme si pozerali Paranormal activity 4.
Lou zatiaľ uvarila špagety s omáčkou a syrom. Po filme sme sa išli všetci navečerať. Keď sme dojedli, ponúkla som sa, že umyjem riad. Tak sa aj stalo.
Liam bol asi s Harrrym. Ja som vyšla hore do izby a vybrala som si nočnú košeľu a odišla som do dolnej kúpeľne, pretože hore bolo obsadené. Vyzliekla som sa, vliezla som do sprchového kúta a pustila som na seba teplú vodu. Pod tou vodou sa mi uvoľnil každý stuhnutý sval.
Vyliezla som von, utrela som sa do osušky a obliekla som si nočnú košeľu nad kolená. Odomkla som si dvere na kúpeľni a vyšla som hore po schodoch, keď som narazila do Liama obkrúteného iba v uteráku.
"Mhhm" precedila som pomedzi zuby.
On sa na mňa iba usmial a oprel ma o stenu. Začali sme sa bozkávať. Otvorila som dvere a presunuli sme sa do izby. Liam za nami zavrel dvere a pritlačil ma k nim. Znova sme sa začali vášnivo bozkávať. Potom prešiel svojimi bozkami na krk. Z úst mi vybehol jemný vzdych. Zobral ma na ruky a preniesol ma na posteľ. Prevalila som ho pod seba a začala som ho bozkávať na krku. On sa prevalil naspäť na mňa. Pomedzi bozky prehovoril.
"Naozaj to chceš?"
"Viac ako ty," úprimne som odpovedala. Stiahla som mu uterák z pásu a on mi vyhrnul nočnú košeľu. (Tak nemá sa začo hanbiť :D). Vnikol do mňa a konečne sme boli spojený. Naše telá boli spojené v jedno. Keď nás zavalil ten pocit, chvílu sme to predíchali. On si ľahol vedľa mňa a povedal mi: "Milujem ťa"
"Aj ja teba. Veľmi."
Pobozkala som ho a zaspala som v jeho náručí.

Ráno som sa zobudila a Liam vedľa mňa ešte spokojne odfukoval. Ja som sa postavila z postele a išla som sa prezliecť. Vytiahla som si zo skrine rifľové kraťase a biele tričko s nápisom I <3 my boyfriend. Keď som sa prezliekla, išla som sa do kúpeľni očesať.
Zapla som si žehličku do zásuvky a nechala som ju zohriať. Zatiaľ som si naniesla na oči špirálu a linku. Rozčesala som si vlasy a následne som si ich vyžehlila. Obula som si biele vysoké Conversky. Vrátila som sa späť do izby, no Liam už nebol v posteli ale práve sa obliekal pred skriňou. Mal ma sebe čierne úzke nohavice a biele tričko s vytlačeným PEACE v čiernej farbe a k tomu si obul červené Conversky. 
"Ideme sa prejsť?" navrhla som.
On iba prikývol, preplietli sme si prsty a vyšli sme spolu von.


3 komentáre:

  1. časť bola bohovská, znovu som sa nasmiala :)teším sa na dalšiu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Táto časť sa mi najviac páčila ale ostatné sú tiež dobré

    OdpovedaťOdstrániť