utorok 11. júna 2013

Just Moment 20

Z pohľadu Liama
Hneď ako som sa dozvedel, že  Paul vybavil pre mňa tú show, som sa potešil. Ráno som vstal, obliekol som sa a pripravil. Ani nie o pol hodinku pre mňa prišiel Paul. Odviezol ma do toho štúdia a odišiel preč. Povedal mi nech sa držím a to bolo všetko. Po pár minútach za mnou prišla maskérka, že sa mám pripraviť.
„O päť minút začíname.“ Začul som neznámi hlas. Posadil som sa na vopred pripravenú sedačku a čakal. Bol tu hrozný chaos. Každý okolo pobehoval, akoby mal nastať koniec sveta a všetci boli nervózny. Režisér začal odpočítavať sekundy až sme sa ocitli v živom vysielaní. Ja som len dúfal, že to Ann uvidí. Manažéri nevedeli o tom, že som tu, čo pre mňa bolo dobre. Paul mi sľúbil, že keby sa ho niečo pýtali povie, že o ničom nevie. Je to fajn chlapík. Niekedy si myslím, že je skôr taký náš nevlastný otec.
„Začíname.“ Naznačil režisér perami.

„Takže Liam, ako to vlastne bolo s tým článkom a dievčaťom na fotkách? Sám si nám zavolal, aby si to vysvetlil a my si to radi vypočujeme. Tak začni.“ Spýtala sa ma moderátorka a usmiala sa.
„ Áno, je pravda, že som vám zavolal a chcel som to vysvetliť. Celé to bolo inak, ako to novinári popísali.“
„Ale tie fotky hovoria niečo iné.“
„No k tým fotkám. Na tých fotkách to iba vyzerá tak, že sa s tým dievčaťom bozkávam ale to nie je pravda. Všetko to začalo.......“ Vyrozprával som všetko, čo som povedal aj chalanom.
„Takže si myslíš, že to bolo nejako nastražené?“ Spýtala sa moderátorka.
„Rozhodne.“
„Pred tým ťa bolo vidieť aj s iným dievčaťom. Kto to bol?“
„To dievča, bolo jediné ktoré milujem a za ktoré by som položil aj život. Nikdy by som ju nepodviedol a ona to vie. Ale kvôli tomuto, ako to nazvať, incidentu sme sa dosť pohádali a mňa to neskutočne mrzí, pretože nič s toho nie je pravda.“
„Zaujímavé. A kto je to dievča? Ako ste sa spoznali?“
„Je to jedno neskutočne úžasné dievča s veľkým srdcom. A to by som si rád nechal pre seba. Nechcem aby ju obháňali novinári a nedali jej pokoj.  Iste to chápete.“
„Samozrejme, tak v podstate budeme končiť a nakoniec vám prinášame niečo na pozdvihnutie nálady. One direcition vám zaspievajú jednu zo svojich skladieb. Čo za skladbu to bude, sa dozviete po reklamnej prestávke.“ Dopovedal moderátorka a s chalanmi sme sa išli pripraviť. Po reklame sme vystúpili na pódium.
„Takže, túto pesničku chcem venovať jedinej osobe ktorú milujem. Ann, milujem ťa.“ Povedal som a začali sme spievať.
Z pohľadu Ann
Počúvala som každé jeho slovo. Hovoril to tak, tak úprimne. Ale určite sa chcel iba očistiť pred verejnosťou a jeho fanúšičkami. Napriek tomu, že mi zlomil srdce, že ho milujem svoj názor nezmením. Rozhodla som sa odísť a to už nezmením aj keby ma bol požiadať na kolenách. Po reklame začali chalani spievať. Bolo by fajn keby ich takto po kope znova vidím naživo. Ale to sa už žiaľ nestane. Vypočula som si Liamove slová, pred tým ako začal spievať.
„Takže, túto pesničku chcem venovať jedinej osobe ktorú milujem. Ann, milujem ťa.“ Ako to dokáže povedať tak úprimne? Nechápem to. Aj napriek tomu, čo sa stalo, započúvala som sa do slov skladby.
Said i’d never leave her 'cause her hands fit like
 my T-shirt,
 Tongue tied over three words, cursed.
 Running over thoughts that make my feet hurt,
 Body's entertwined with her lips
 Now she’s feeling so low since she went solo
 Hole in the middle of my heart like a polo
 And it’s no joke to me
 So can we do it all over again
 If you’re pretending from the start like this,
 With a tight grip, then my kiss
 Can mend your broken heart
 I might miss everything you said to me
 And I can lend you broken parts
 That might fit like this
 And I will give you all my heart
 So we can start it all over again
 Can we take the same road two days in the same clothes
 And I know just what she’ll say if I can make all this pain go
 Can we stop this for a minute
 You know, I can tell that your heart isn’t in it or with it
 Tell me with your mind, body and spirit
 I can make your tears fall down like the showers that are British
 Whether we’re together or apart
 We can both remove the masks and admit we regret it from the start
 If you’re pretending from the start like this,
 With a tight grip, then my kiss
 Can mend your broken heart
 I might miss everything you said to me
 And I can lend you broken parts
 That might fit like this
And I will give you all my heart
 So we can start it all over again
 You’ll never know how to make it on your own
 And you’ll never show weakness for letting go
 I guess you’re still hurt if this is over
 But do you really want to be alone?
 If you’re pretending from the start like this,
 With a tight grip, then my kiss
 Can mend your broken heart
 I might miss everything you said to me
 And I can lend you broken parts
 That might fit like this
 And I will give you all my heart
 So we can start it all over again
 If you’re pretending from the start like this,
 With a tight grip, then my kiss
 Can mend your broken heart
 I might miss everything you said to me
 And I can lend you broken parts
 That might fit like this
 And I will give you all my heart
 So we can start it all over again!

Hneď, ako skončila pesnička, som sa zvalila na gauč a začala plakať. Znova. Takto to ďalej naozaj nepôjde. Odsťahujem sa či chcem alebo nie. Rozhodla som sa a to definitívne. Tú pesničku naozaj trafili do nášho vzťahu. Sedí to presne k nám. Tak veľmi by som si priala začať od začiatku, ale nedá sa to len tak hodiť za hlavu. Ja viem, som tvrdohlavá ale svoj postoj nezmením.  Ani neviem ako, ale od únavy z plaču som zaspala. Ráno som sa zobudila okolo siedmej ráno. Vykonala som rannú hygienu, najedla som sa a išla si pobaliť všetky zvyšné veci. Ostalo mi iba pár fotiek v rámikoch a albumy s fotkami. Hneď mi padol pohľad a jeden z albumov. Na jeho vrchu bola nalepená nálepka Pre moju lásku .  Usmiala som sa. Tento album mi venoval  Liam na moje 19. narodeniny. Vlastne som od každého z nich dostala album. Od Louisa som dostala album, kde sme boli na fotkách iba mi, a náš nákupný deň. Začala som ho hľadať a po pár minútach som ho našla. Otvorila som ho a prehliadala som si fotky.  Boli tam fotky, ako sme sa obliekali do rôzneho oblečenia a robili sme zo seba srandu. Pri jednej fotke som dostala záchvat smiechu. V jednom z obchodov sme si s Louisom vymenili oblečenie. Na druhej strane bolo napísané oranžovou fixkou „Navždy budeš moja mrkvička :* !“ V tom okamihu som si spomenula na milión ďalších spomienok s Louisom. Keď mi odkusol z mojej mrkvy.  V ten deň sme sa veľa nasmiali a myslím si, že takéto dni už nezažijem. Možno si nájdem kamarátov,  priateľa ale nikdy to nebudú tí úžasný ľudia. Nebude to tá banda bláznov, ktorá sa spoznala len vďaka Elisiným narodeninám.  
Ako ďalší album som si zobrala ten od Harryho a Zayna. Tam sme mali fotky, keď sme boli s Lux, Lou a Liamom na poli. Fotky z dňa pri jazere a z rôznych osláv, na ktorých sme boli. Na jednu z nich si pamätám výnimočne. S Harrym sme sa doriadili ako kone. S toho vznikli aj tie fotky, kde máme výrazy akoby s nás malo vypadnúť všetko, čo sme vypili a zjedli. Hlavne, že sme sa zabavili. Fotky so Zaynom, ktoré boli skoro všetky rovnaké, ale iba jedna sa Zaynovi páčila. Fotili sme asi desať rovnakých fotiek, lebo jemu raz odstával vlas, druhý krát som mu zakrývala tvár a nakoniec to väčšinou dopadlo tak, že som ho odfotila ja samého.
 Ďalší album bol od Nialla. Večerné posedy pred telkou s pivom v ruke! To bolo naše. S každým z nich som mala niečo spoločné. Ale v Niallovom albume boli aj fotky z paintballu. To bolo niečo. Asi najšportovejší zážitok s nimi.
Zobrala som si album od El, Pezz, Cath a Elis. Elis tam priložila dvd-čko, čo sme robili s Liamom, keď sme boli zhúlení. Tak trošku. Od vtedy sa zmenilo veľmi veľa vecí. Baby tam dali fotky z hrania twistera. Fotka s Harrym a našou polohou – proste best. Potom fotky, keď sme spolu varili alebo piekli. Fotky keď sme sa zoznamovali a keď sme boli pri bazéne. To všetko boli krásne spomienky, na ktoré nechcem zabudnúť. Som hrozne rada, že mi venovali na narodeniny práve toto a nie bomboniéru, ktorú by som zjedla na posedenie.
Nakoniec som otvorila ten najväčší album. Od Liama. Tento album bol výnimočný už len v tom, že bol od neho. Boli v ňom fotky nás dvoch. Dokonca mi urobil obal z vytlačených správ z twitteru a facebooku. To sme ešte ani netušili, že sa niekedy stretneme. Zvláštne, ako sa osud dokáže zahrávať s ľuďmi. Listovala som v albume a každú jednu fotku som sledovala a vynorila v pamäti spomienky na tú udalosť. Bola tam dokonca aj fotka, kde sme stáli pri okne a on ma držal zozadu za pás. Na to si pamätám. Vyšiel zo sprchy iba v boxerkách. Spomenula som si, ako sme sa vždy doťahovali a bláznili sme sa. Najviac mi bude chýbať jeho objatie, bozky a dotyky. Louisove žarty, Niallova pažravosť, Harryho perverzné poznámky a Zaynove vlasové prostriedky, rady do života od Perrie, malá Lux s Lou, odborné frázy od Cath a nakupovanie s El. Nič neostáva večné. Všetko sa raz tak či tak skončí.

Položila som ich na vrch do kufra a zazipsovala som ho. Rýchlo som sa osprchovala a prezliekla do čistých vecí. Jemne som si naniesla špirálu a make-up. Zavolala som Elis.
„Ahoj, Elis už môžeme ísť?“ spýtala som sa hneď, ako zodvihla.
„Jasné, prídem pre teba. Mama nás hodí na letisko.“
„Okej, čakám. Ešte zavolám mame. Ahoj.“ Zložila som a vytočila mamine číslo.

„Ahoj zlatíčko, prepáč že som odišla bez rozlúčky ale mala som niečo súrne na práci.“
„To nevadí, len ti chcem povedať, že o dve hodinky odlietam.“
„A kam sa vlastne sťahujete?“
„Mami, nehnevaj sa, ale nepoviem ti to. Budeme si volať, ale ja viem, že ma tu bude Liam hľadať a on by to s teba vytiahol, a to naozaj nechcem Prepáč.“
„To nič, hlavne mi zavolaj, keď sa zabývaš. Ľúbim ťa.“
„Aj ja teba.“ Povedala som a ukončila som hovor. Tieto slová by som mala hovoriť niekomu inému.
Zobrala som si svoje kufre a rozlúčila sa s mojou izbou. Toľko zážitkov v jednej izbe. S Elis, Jakom, s priateľmi a v neposlednom rade – s Liamom. Po líci mi stiekla slza, no okamžite som ju zotrela. Už nebudem plakať. Musím byť silná. Vyšla som na ulicu, kde už stálo auto Elisinej mami. Pozdravila som Elis a jej mamu. Najskôr som naložila kufre a potom som nasadla. Po ceste na letisko sme boli všetci ticho. Elis a ja sme boli vo vlastných myšlienkach a jej mama dávala pozor na cestu. Po nekonečnej hodine sme boli konečne na letisku. Rozlúčili sme sa s jej mamou a vošli do letiskovej haly. Trvalo neskutočne dlho, kým sme prešli cez všetky tie kontroly a podobné. S Elis sme si sadli na voľné stoličky a čakali, kým ohlásia náš let.
„Ann, videla si tie správy?“ Začala neisto Elis.
„S Liamom a chalanmi? Áno.“
„A čo na to hovoríš. Liam to hovoril naozaj úprimne.“
„Že sa vie dobre pretvarovať. Elis, sú tam tie fotky. To mi ako dôkaz stačí.“

„Ann, ty si tak hrozne tvrdohlavá!“ Povedala vážne a naštvane no po chvíli sme sa obe začali smiať.

2 komentáre:

  1. Ann nie je tvrdohlavá :D ONA JE BLBÁ! :D ale inak super časť :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :D ja viem, ale tak keby neni blbá, tak to rýchlo skončí :D takže tak.. a ostatné som ti napísala do správy :D

      Odstrániť