nedeľa 31. marca 2013

Just moment 3




Zamkli sme byt a išli sme pred dom. Elis uš kráčala k jej autu ale ja som ju stopla. "Ideme taxikom, hádam si nemyslíš že to naspäť odšoférujeme" zasmiala som sa. Stopla som taxík, nasadli sme ja som taxikárovi podala papierik na ktorom som mala napísanú adresu. Iba sa usmial a uŠ sme boli na ceste. O pol hodinku sme boli na mieste, podala som  taxikárovi peniaze a vystupili sme. Nenápadne som poslala Jakeovi sms, že sme už tu. Ako povedali Elisini rodičia pred vchodom bola SBS-ka. "Ann, prečo tu je SBS-ka?" "No neviem, tak ale nevadí" uhrala som to. Vošli sme do Starbucksu a všetci skríkli "Vsetko najlepšie Elis". Elis
ma objala a poďakovala mi. "Nemáš za čo .. a mimochodom v tomto majú prsty aj tvoji rodičia a z časti aj Jake". V tom k nám Jake pribehol, objal nás, pogratuloval Elis a dal jej darček. Ona ho rozbalila a vytiahla z malej krabičky strieborný náhrdelník, na ktorom bol prívesok v tvare "nekonečno" a vnútri bolo napísané Friends forewer. Elis skočila na Jakea a vlepila mu bozk na líce. Keď sa od seba odtiahli boli obidvaja červený ako paradajky. Prerušila som to trápne ticho "No Elis, nechám ťa tu aj ostatným a ty Jake poď nachvíľku so mnou". Odišla som k baru a Jake išiel za mnou. Barman nám posunul dve mojitá. "Jake, myslím si že máš u Elis šancu tak sa do toho opri" buchla som mu priatelsky do pleca päsťou. "Teda som si istá že u nej máš šancu" opravila som sa. Jake bol chvílu ticho, no potom povedal "Keď to ti vravíš niečo na tom bude" usmial sa a uš išiel preč. O chvílku ku mne pribehla Elis so všetkými darčekmi, ktorých mimochodom vôbec nebolo málo. Všetko to podala barmanovy a poprosila ho, či by jej to nemohol odložiť. Ten iba prikívol a už to išiel zaniesť. Elis si tiež dala mojito. Vypila ho a opäť sa vyparila.

 Ja som si išla na chvílu zatancovať s pár kamoškami zo školi. No potom ma to uš prešlo, lebo ma neuveritelne boleli nohy. Až vtedy som si všimla že Elis s Jakeom sedia spolu pri bare a dosť vášnivo sa bozkávajú :D . Prišlo mi to komické, že Jake to zobral tak zhurta. "Ehm, ahojte holubičky, vidím že ste sa už nejako dali dokopy" zasmiala som sa. "No vlastne áno" povedali naraz. Prisadla som si k nim a tak sme kecali asi hodinku. Ja som sa tam už cítila ako piate koleso na voze, a tak som sa postavila a odišla. Musela som ísť na wc. Išla som chodbou dozadu. Vošla som dnu, nikto tam nebol, čo mi aj celkom odlahlo kedže som to skoro nevydržala :D. Potom som sa ešte pozrela do zrkadla, trocha som sa prelíčila a vyšla som von. Stále som si odkladala veci do kabelky keď som do niekoho celou silou nabúrala. Pošúchala som si nos, pozrala sa do koho som to narazila. "Prepáčte" "To nič" odpovedal mi vyskoký chlap, povedala by som že SBS-kár. Bol taký ve+ký, že som bola rada že ma bolel iba nos. Keby som práve nebola v Starbuckse pred WC povedala by som si, že to je Paul, áno ten. Paul, ktorý pracuje  pre 1D. "Ann nebuď domýšlavá" povedala som si pre seba. Išla som späť, no nie pri bar ale na parket. Asi 5 minút som tam tancovala keď sa vypla hudba a svetlá zhasli a svietili iba na podium. Elis v tom momente ku mne dobehla. "Ann čo to má znamenať? " zvedavo sa pýtala. "Elis ja fakt neviem,tvoji rodičia mali ešte jeden darček pre nás obe, ale nechceli mi povedať čo to je, a volali mi že po párty máme ísť na chatu." dohovorila som a v tom momente na podium vybehlo päť postáv. Povedala by som že sú to chalani. Mali na sebe čierne mikiny s kapucňou a mali zohnuté hlavy. Pritisla som sa na Elis. Zapli sa svetlá, chalani na pódium si dali dole mikiny a ja som skoro odpadla. Nastal neuveritelný piskot a vrešťanie. Ja som s Elis pozerala len s otvorenými ústami. Stáli TAM! BOLI TAM ONI! ONE DIRECTION! Ja som neverila vlastným očiam. Toto je ako nádherný sen, najskôr Liam na Fb a twittery a teraz sú tu naživo!! Keď mi povedal že na týždeň idú s chalanmi preč, ani vo sne by mi nenapadlo že prídu na Elisinu oslavu ! Hrozne som sa tešila. "Čautéé" povedali naraz a mne doplo, že to sen nieje. V tom začali spievať Happy b-day pre Elis. Pozvali ju hore na pódium ("Pódium! Osvieilo ma !to mi nenapadlo že tu budú nejaký speváci keď tu je pódium, som ale blbá" :D hovorila som si pre seba) zo všetkými sa objala, a Louis jej dal darček. "Tak toto máš od nás" dodal. Zišla dole a oni začali... "Takže túto nasledujúcu pesničku chceme venovať Annie, dievčaťu, ktoré s Elisinmi rodičmy zorganizovala túto skvelú oslavu, a samozrejme pre oslávenkiňu. Začali spievať Nobody compares. Skoro som odpadla ich najlepšia pesnička. Potom zaspievali I would, LWWY, C´mon, Kiss you. Stále sme s Elis tancovali. Potom začali spievať Little things a to som naznačila Jakeovi, aby išiel tancovať s Elis pre istotu ON. Predsalen pomalá pesnička. Ja som odišla k baru. Objednala som si nealkoholické mojito, nechcela a ani som nemala chuť sa ešte strieskať(opiť).celú dobu čo som sedela pri bare, som z nich nestrhla oči. No chalani dospievali a odišli.

Po asi desiatich minutach začal byť väčší pokoj lebo dosť ľudí už odišlo. Zostalo nás tu asi 20. Takto mi to vyhovovalo. Bol tu väčší klud, a predsa sa zachoval ten duch "párty" :D. Popíjala som si pomali môj drink. Elis sa niekam s Jakeom vyparila. Zrazu si ku mne niekto sadol. "Jedno nealkoholické mojito" povedal čašníkovy. Ten hlas mi bol povedomí. Jasné. Liam!. Ale Ann... veď oni už predsa odišli. V tom sa mi prihovoril. "Ahoj ja som Liam, dáš si niečo?" neverila som vlastným ušiam, otočila som sa a fakt tam bol on. Vnútri hlavy, žalúdku, proste celého tela mi vybuchol ohňostroj! Trojnásobná radosť."Ahoj, jasné jedno mojito"...."Nealkoholické" dodala som ešte. On mi objednal moje mojito, ktoré mi barman podal, zobral si môj prázdny pohár a niekam sa vyparil. "A ty si?" prerušil trápne ticho Liam. "Prepáč, j-ja som Annie " "To nič, teší ma, ty si tá, čo to tu zorganizovala? " "No, áno s Elisiným rodičmi, a mimochodom, volaj ma Ann" povedala som a chcela som mu podať ruku, no on ju odtiahol a objal ma. Tá vôňa. Keby ma nedržal, asi by som odpadla. Odtiahol sa, a ja som sa akoby prebrala s tranzu. Panebože, práve ma objal Liam Payne! Čo by za toto dala tisícka dievčat na svete. Č tisícka. Milóny! A ja teraz neviem čo mám povedať. "Viem že si ju videl iba raz, ale nevidel si tu Elis?" "Jasné je tam na druhej strane, s chalanmi a s tím... uhhm.. Jakeom? " "Áno Jakeom, uš ste sa zoznámili ?" "Áno, pred tým ako som prišiel sem." "A prečo si neostal s nimi?" "No, tak poprvé bol som smedný :D, a po druhé, začína sa tam piť a ja nepijem, tak som prišiel radšej sem." "Aha" nemala som mu nato čo povedať... "A radšej tu budem s takým milým diavčaťom ako si ty, ako s tými štyrmi bláznami :D". Keď to dopovedal, cítila som že sa červenám a do líc sa mi nahrnulo teplo, tak som sklonila hlavu. čo si on očividne všimol. "Ale, ale niekto sa tu červená. Iba som sa zasmiala. Cítila som že som sa začervenala ešte viac. Pozrela som na mobil a bolo už 23:30.

Ešte ďalšiu hodinku sme tam kecali o blbostiach. Keď ma zrazu dostal otázkou "Ann? Viem že to bude znieť blbo, ale strašne mi pripomínaš dievča, ktoré som ešte vživote nevidel, vlastne, iba som si s ňou písal a..." nedopovedal lebo som ho prerušila. "Vieš povedal si, že ideš s chalanmi na týždeň preč, ale ani vo sne by mi nenapadlo, že prídeš na oslavu mojej najlepšej kamarátky." povedala som bez toho aby som sa mu prestala pozerať do očí. On na mňa chvíľku pozeral. "Čo tak na mňa pozeráš? " spýtala som sa ho zahanbene. "Prepáč, len, sa mi to zdá byť neuveritelné j-ja...neviem čo mám povedať" "Ani mi nevrav, tebe sa to zdá neuveritelné? Toto je najlepší týždeň môjho života, najskôr si ma followlow na twittery, to si ma mal počuť ako som jačala na celý byt" zasmiala som sa. "A teraz? Teraz sa tu s tebou rozprávam pri nealkoholickom mojite :D" "Hah, takže ty si directionerka? :D " zasmial sa s nádejov v očiach. "Trikrát hádaj" .. "Povedal by som že áno " povedal sebavedomo a vyrovnal sa hrdo na barovej stoličke. Prišlo mi to vtipné a začala som sa smiať. "Čo sa smeješ?" spýtal sa. "Nič, nič len si nejaký sebavedomý" buchla som ho do pleca. "Nemal by som?" podpychoval ma. "No... a vlastne prečo si povedal že ideš s chalanmi preč na týždeň? Veď oslava je predsa len dnes." "Áno je, ale Elisiny rodičia ná volali, že nebudú doma celý týždeň" "Čo? Tak oni to vedeli už dopredu? :D Predomnou to zahrali len dnes ráno, že musia narýchlo odísť ... Takže oni vám zaplatili aby ste s ňou boli týždeň ?" "Tak za prvé aby sme boli s vami obomi a za druhé, nie, nezaplatili, zaplatili nám iba za to aby sme tu dne s zaspievali od 22:00-23:00, ale s chalanmi sme si povedali že by sme si spravili menčiu dovolenku " "S nami na chate ? " spýtala som sa neveriacky. "No, Elisiny rodičia nám volali dnes ráno, že Elis dostala na narodeniny chatu, a že po párty tam máme ísť aj spolu s vami. A či nás už vyhodíte alebo nie, je na vás.." "Aha, tak oni to mali premyslené " povedala som zamyslene. "A ešte k tej chate, pochybujem že vás Elis vyhodí" dodala som. "No aj keby nás vyhodila, s chalanmi tu máme byt, takže na ulici by sme nezostali" smial sa Liam. Bolo už pól jdenej ráno. "Takže to bol predsa len Paul!" rozmýšlala som sa nahlas. "Čože?" spýtal sa ma Liam. "Ale keď som okolo deviatej vychádzala z WC tak som vrazila do velkého chlapa.. a zdalo sa mi že to bol Paul.. Ale som si to vyhovorila, že čo už by tu len on robil" "No tak to bol on, vlastne nás má odviezť na tú chatu." "No len dúfam že nikto nevie že ste tu hlavne nie tý vtieravý novináry " "Nemali by, keď prichádzali hostia tak im SBS-kári mali povedať že nech ich nevolajú :D " Poobzerala som sa okolo, a zistila som že už tu pomaly okrem nás ostal len barman a samozrejme že chalani,Jake a Elis. "Poď, zoznámim ťa z chalanmi" navrhol mi Liam. Iba som prikívla, postavili sme sa zo stoličky a už sme kráčali k nim. Keď sme už boli pri nich všetci namňa upreli zrak. "Toto je Annie.." "..a Annie toto je Zayn,Louis,Harry a Niall." Všetci sa postavili a objali ma, Harry na mňa žmurkol na čom som sa len zasmiala iba Niall tam sedel a napchával sa sandwichmi. "Niall" drgol doňho Zayn. Tomu zabehlo a začal sa dusiť. Všetci sme sa začali smiať. Napil sa vody a potom sa postavil a objal ma. "Prepáč, ale po tom vystúpení som bol hladný" povedal Niall. Bol zlatý.

 S chalanmi sme tam kecali ešte asi hodinu. Sú fakt super, a tý čo vravia že sú to buzeranti a debili sa ohromne mýlia! Sú to normálny chalani. Už sme sa ,že celý týždeň budeme na chate aj s Jakeom. Ten si najviac sadol s Niallom, nie v tom že veľa jedia, aj keď Jake nedá za dobré jedlo nič, ale tak všeobecne. "Hej ľudia, nejdeme už na tú chatu?" navrhol Louis. "Aj ja si myslím že by sme uš mali ísť" povedala som keď som videla že už je pól tretej. Ostatný len prikívli, postavili sme sa a uš sme išli. Išli sme dvomi autami, kedže do jedného sme sa nemestili. V jednom aute som išla ja, Zayn, Niall, Louis a Liam šoféroval. Ja som sedela na sedadle spolujazdca a chalani sedeli vzadu. Druhé auto šoféroval Paul a išli s ním Elis a Jake,Harry kedže ten mal už dosť vela vypitého tak ho tam Paul "nahodil ako vrece zemiakov". Po ceste sme boli ticho a počúvali sme rádio. Ani neviem ako ale v aute som zaspala. Trochu som sa prebudila keď ma niekto vyberal z auta a zobral ma na ruky. Ja som však neotvorila oči a znova som zaspala.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára