štvrtok 7. marca 2013

Divoká noc 18+



,,Bože, už je to neznesiteľné," povedala som kamoške.
,,Už ako dlho mám suché obdobie," sťažovala som sa jej.
,,Ani nevrav. Priateľa som mala dlhšie ako ty, no v posteli bol o ničom," vzdychla si Emily.
,,Večer ideme do baru niekoho zbaliť?" navrhla som.
,,Mel, to je jasné," súhlasila. Potom zazvonilo na poslednú hodinu dnešného dňa a týždňa. Konečne je piatok.

Po skončení nudnej hodiny som s Emily zamierila do centra. Sadli sme si na obed a potom zamierili na nákupy. Každá sme si kúpili nové šaty a topánky na večer. Nejdem na náhodu, ale na istotu. Vzťah som nemala približne pol roka. To mi však ani nevadí. Najviac mi však vadí, že celú tú dobu som nemala ani sex. Čiže obdobie sucha. Normálne mi to vadí. Emily sa mi zas stále sťažovala, že ten jej, už teraz bývali, bol o ničom. Musela sa dorábať sama.
Došli sme domov a hneď začali v skrášľovaní. S Emily sme bývali spolu v jednom menšom, ale útulnom byte.
Prvá som si zašla  pod sprchu ja. Oholila som sa aj. Potom nasledovala Emily. Obliekli sme sa a namaľovali. Obe sme mali minišaty, ale každá inej farby a štýle. Ku tomu sme si obuli lodičky a boli hotové. Ešte bolo skoro ísť, tak sme zapli film.
Po asi dvoch hodinách sme vyrazili. Išli sme do nášho obľúbeného klubu. Sadli sme k baru a objednali mojito. Niečo slabšie na začiatok.
,,Už je tu dosť ľudí. Aj pekných chalanov. Čo myslíš?" spýtala sa ma Emily.
,,Kopneme do seba niečo tvrdšie a potom smer parket?" navrhla som. Prikývla. Stiahli sme dva poldecáky vodky a prešli na parket. Tam nás hneď zabarikádovali chalani. Tvárili sme sa, že ich ignorujeme a začali náš spoločný tanček. Máme odskúšané, že to účinkuje na nich. Účinkovalo aj teraz. Jeden sa nalepil na Emily a ďalší na mňa. Otočila som sa, aby som sa naňho vedela pozrieť. Pekný zeleno oký chalan s kučeravými vlasmi. Aspoň myslím, že má zelené oči. Pri takomto svetle sa to ťažko rozoznáva. Usmial sa na mňa. Niečo mal do seba.
,,Môžem ťa pozvať na drink?" spýtal sa ma. Jeho dych som cítila pri svojom uchu. Prikývla som  a prešli sme k baru. Tam som vypila znova dva poldecáky vodky. Tentoraz však s ním.
,,Som Melissa," predstavila som sa mu.
,,Ja Harry," žiarivo sa na mňa usmial.  Pri tretej si k nám prissdol nejaký hnedovlasý chalan. Spýtavo pozrel na Harryho.
,,Toto je môj kamarát Louis. Toto je Melissa," predstavil nás. Ako sme tam popíjali, trocha sme sa rozprávali. Aj keď sa s nimi rozprávalo dobre, trocha ma to nudilo. Po ďalšom poháriku som vstala a chutila ich za ruku. Dotiahla som ich na parket a tancovala. Harry bol za mnou a Louis predo mnou. Naschvál som tancovala tak, aby som sa im sem tak dotýkala rozkroku. Prišla som sem niekoho zbaliť na noc a nie pokecať si. Rada by som skúsila aj trojku.
Harry sa na mňa zozadu pritlačil.
,,Ideme k tebe?" nadržane sa ma spýtal. Usmiala som, pretože mi plán vychádzal. Žmurkla som naňho a chytila za ruku.
,,Ideš s nami Louis?" spýtala som sa ho. Usmial sa a išiel za nami. Nebývam ďaleko, tak sme to prešli aj pešo.
Odomkla som dvere do bytu a pustila ich ďalej. Hneď ako som ich zavrela, pritlačili ma k nim. Harry ma pobozkal na pery. Louis trocha odkašľal. Harry so mnou sa trocha posunul od dverí bez toho, aby ma prestal bozkávať. Louis sa postavil za mňa. Začal ma bozkávať  na krku. Vzdychla som Harrymu do úst. Hneď využil príležitosť a jazykom sa dostal úst. Začal menší boj. Po chvíli sme však museli prerušiť. Vyzliekla som Harrymu tričko. Louis mi zatiaľ rozopol šaty a stiahol ich dolu. Chytila som ich za ruku a ťahala do svojej izby. Nebudeme predsa stáť na chodbe. Tam som zvalila Louisa na posteľ a sadla si naňho obkročmo. Chcela som sa aj jemu povenovať. Vyzliekla som mu tričko. Pobozkala som ho na pery. Rukami mi zatiaľ stláčal zadok. Malými bozkami som prešla až k rifliam. Rozopla som opasok a následne gombík. Aj s trenkami som ich stiahla dole. Zišla som z postele a prikázala, aby si sadol na kraj. Keď to urobil. Najskôr rukou som sa začala mu hrať s jeho pýchov. Potom som si ju strčila do úst. Aspoň tú časť, ktorá sa zmestila. Hlavou som hýbala hore-dole. Harry ma zatiaľ začal bozkávať zozadu. Louis vzdychal ako pri maratóne. To znamenalo, že dobre robím svoju prácu. Po pár minútach sa urobil do úst. Prehltla som to, aj keď to nebolo najchutnejšia. Pokým Louis chytal druhý dych, Harry si ma otočil k sebe. Ani som si nevšimla, kedy sa vyzliekol a kedy mi dal dole podprsenku. No nevadí. Posadil ma hore na posteľ. Bozkával ma od pier až k podbrušku. Kľakol si. Zubami mi stiahol nohavičky. Začal ma bozkávať na vnútornú stranu stehien. Prešiel až k môjmu najcitlivejšiemu miestu. Strčil do mňa hneď dva prsty. Zalapala som po dychu. Potom začala vzdychať od slasti. Pridal ďalší pres a k tomu jazyk. Vzdychala som ako šialená. Po chvíli som vyvrcholila. Chcela som sa mu odvďačiť, tak som jemne strčila doňho. Ľahol si na koberec. Prešla som k nemu a začala robiť to, čo pred chvíľou Louisovi. Ten to dávno predýchal a prešiel ku mne.
,,Berieš prášky?" spýtal sa ma. Keďže som mala ústa zamestnané, ukázala som mu palec hore. Pochopil. Vydvihol mi na štyri a odzadu vnikol do mňa. Ešteže do tej správnej diery. Najskôr pomaly prirážal, ale postupne pridal na rýchlosti a intenzite. To som sa už nedokázala sústrediť na Harryho. Našťastie sa mi podarilo ho dokončiť. Oddala som sa vzdychom. Po pár minútach sme sa naraz urobili. Vnútro mi zaplavila teplá tekutina. Vyšiel zo mňa a sadol si na posteľ. Harry sa znova vrhol na mňa. Keď bol pri mojich prsiach, všimla som si, že Louis sa začal obliekať.
,,Čo robíš?" ťažko som sa ho spýtala pomedzi vzdychy.
,,Odchádzam. Nechám vám tu priestor. Mňa nepotrebujete. Užite si to," povedal Louis. Pri tom, ako rozprával, Harry tiež pozrel naňho. Obliekol si všetko a odišiel. Harry ma zdvihol a preniesol na posteľ. Tam sa mi znova začal venovať a tým ma rozptýlil. Pomaly vnikol do mňa. Toto bolo iné ako s Louisom. Bolo to vášnivejšie.
,,Har-ry už," povedala som mu.
,,Ešte chvíľu," začal ešte rýchlejšie prirážať. To som si myslela, že viac to nejde. Potom sme naraz vyvrcholili. Celou váhou padol na mňa. Chvíľu oddychol a potom vyšiel zo mňa a prevalil sa vedľa. Nahmatala som deku a zakryla nás. pritiahol si ma k sebe. Po pár minútach sme zaspali.
Ráno som sa zobudila prvé, čo som uvidela, bol Harry. Hlavu si opieral i ruku a pozeral na mňa.
„Dobré ránko,“ pozdravila som ho a pretrela si oči.
„Dobré aj tebe,“ usmial sa na mňa.
„Bolo by to divné, keby som ťa teraz pozval na rande?“ spýtal sa ma po chvíli. Mykla som plecami, že neviem.
„Tak, čo tak raňajky? Začínam byť hladný,“ navrhol.
„Dobre, ale najskôr by som si chcela zbehnúť pod sprchu,“ povedala som a vyliezla z postele. Všimla som si, ako si ma Harry prezerá. Žmurkla som naňho a prešla do kúpeľne.


5 komentárov:

  1. PREBOHAAA???? Čo to má byť??? z toho sa budem museť dať liečiť...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Když se ti nelíbí, tak to nečti -_- Na hoře máš vždy napsáno, pokud to je 13+!

      Odstrániť
  2. Ňamí trojka :D skveleeeee ....

    OdpovedaťOdstrániť