sobota 11. mája 2013

Príjemný obed s rodinou


Dnes je deň, keď ma ide môj priateľ Zayn predstaviť jeho rodičom. Veľmi som nervózna. Aj keď mi stále hovorí, aby som nebola, pretože nemám byť prečo. Ale mne to nepomáha. Naposledy, keď ma môj bývalý predstaviť rodičom, veľmi som neuspela. Nevedela som prečo ma neprijali. Bolo to asi tým, že sme sa ku sebe vôbec nehodili a do jeho rodiny som sa už vôbec nehodila. Ja pochádzam z priemernej rodiny a on pochádzal z nadpriemernej. No bohatej. Vtedy som si povedala, že už nikdy nebudem chodiť so žiadnym chalanom z bohatej rodiny. A teraz? Ja ešte stále nechápem, ako sa taký známy spevák ako Zayn Malik mohol zamilovať práve do mňa. Ja som bola len obyčajná čašníčka v Nando's, ktorá ho omylom obliala kávou. Vtedy niekedy sa to aj začalo.
"No poď Angi. Nemáš sa čoho báť," hovoril mi Zayn cestou, ako sme išli do domu jeho rodičov. Hneď ako sme vošli nás privítali jeho sestry.
"Takže toto je Doniya, Waliya a Safaa," ako hovoril mená, ukázal na každú a s každou som sa objala. Potom nasledovali jeho rodičia.
"To sú Yaser a Tricia Malik, moji rodičia. A mamy, oci toto je moja priateľka Angelina," predstavil nás. S jeho otcom som si podala ruku a objala sa s jeho mamou.
"Prosím tikaj nám," dodal potom jeho otec a jeho mama prikývla.
"Choďte si zatiaľ sadnúť do obývačky. Obed ešte nie je hotový," povedala nám jeho mama. Zayn ma chytil za ruku a išli do obývačky spolu s jeho sestrami a otcom. So Zaynom sme si sadli na gauč oproti televízoru a Waliya si sadla vedľa mňa. Doniya aj Safaa niekam odišli preč. My, ktorí sme boli v izbe sme zatiaľ pozerali televízor. Akurát dali reklamu.
"Angelina, povedz nám niečo o sebe," vyzval ma Yaser. Vtedy prišli do izby aj ostatní.
"Prosím, volajte ma Angi a ..." prerušila ma Tricia : "Prepáč, že ti skáčem do reči, ale obed je hotový a pri ňom nám to môžeš potom povedať." Vypol sa televízor a prešli sme do jedálne, kde bolo už všetko nachystané. Všetci sme si posadali k stolu.Na konci sedel Yaser, a zboka pri ňom Tricia a pri nej Safaa a Doniya. Ostatok, čiže ja, Zayn a Waliya na opačnej strane stola. Tricia doniesla na stôl polievku, z ktorej si každý nabral.
"Tak a môžeš začať," povedala mi Tricia, keď už všetci mali nabraté.
"No ja neviem ako začať. Hmm... Takže volám sa Angelina Swan, mám osemnásť rokov a pracujem ako čašníčka v reštaurácii Nando's. Moja rodina zväčša býva mimo Londýn. Ja jediná aj s mojou sestrou sme sa nedávno presťahovali do Londýna, pretože sme mali trocha vyššie plány, ktoré sa nedali uskutočniť tam, kde sme boli," nachvíľu som stíchla a dala si z polievky.
"A tvojim rodičom to nevadilo?" spýtal sa ma Yaser. Zahľadela som sa do taniera a až po riadnej chvíli som odpovedala : "Oni zomreli keď som mala pätnásť. Moja sestra vtedy už mala osemnásť, tak sa ma ujala a vtedy sme sa aj presťahovali so Londýna. Chceli sme začať odznova," už som cítila slzy ako sa mi tlačia do očí.
"Nemusíš nám o tom hovoriť, keď nechceš. Dojedz polievku, hneď donesiem ďalší chod," prerušila ma Tricia. Zayn ma pod stolom chytil za ruku. Pozrela som naňho. Usmial sa. Úsmev som mu opätovala a potom vrátila pozornosť k jedlu. Tá polievka bola vážne dobrá.
"Waliya, dones prosím ťa polievkové taniere ak už všetci dojedli," prikázala dcére z kuchyne. Ona sa hneď zdvihla a pozbierala taniera. Nechala len tie ploché čisté. Po pár minútach sa vrátila s pečeným kuraťom a Tricia so zemiakovým šalátom. Všetci sme si nabrali a znova sa rozbehla debata, ale teraz aj ostatný rozprávali. Zaynove sestry sa ma stále na niečo vypytovali a potom mi ešte rozprávali rôzne veci o Zaynovi. Chudáčik Zayn, taký červený bol kvôli tomu. No veď nečudo. Aj ja na jeho mieste by som bola, keby moja sestra Sisa začala mu rozprávať trápne príhody v mojom detstve. No veď to už aj stihla dvakrát urobiť.
"Mala si ho vidieť. Keď sme sa hrali na princezné. Potom ti môžem ukázať aj fotku," smiala sa Doniya až jej zabehlo. To som už vážne nevydržala a sa smiať až sa mi z toho začalo štikútať . Na tom sa aj Zayn začal smiať.
Keď sme dojedli, Waliyi som pomohla odpratať špinavé taniere zo stola.
"Kam to mám dať?" spýtala som sa v kuchyni . Hneď pribehla ku mne Tricia a zobrala mi to.
"Ale nenamáhaj sa. To zvládneme. Si tu hosť..." chcela ešte niečo povedať, ale skočila som jej do reči : "To je vedľajšie a chcela som pomôcť."
"No dobre, ďakujem za pomoc. Ale teraz už choď do obývačky za ostatnými," poslala ma Tricia. Poslúchla som ju a išla. Tam som si prisadla k Zaynovi, ktorý ma hneď objal. O niečom sa rozprávali, no ešte som nestihla zachytiť o čom. A keď už som sa pomaly chytala, sadla si ku mne Doniya s veľkou knihou.
"Pozri, tu na tejto fotke je Zayn ako princezná," ukázala na fotku. Z toho som vážne nemohla, hneď som sa začala smiať. Zayn sa hneď pozrel, čo sa deje. Ako náhle uvidel, na čo sa pozerám, vyskočil zobral nám fotoalbum a utekal s ním preč.
"Ale, Zayn. Vráť mi to," kričala za ním Doniya a už bežala za ním. Ja som bežala za nimi tiež. Dobehla som ich až vtedy, keď Zayn bol zavretý v izbe a Doniya sa chcela dostať dnu.
"Zayn, otvor. Veď sa nemáš za čo hanbiť. Bol si nádherná princezná," smiala sa Doniya. Ja som stále pri dverách a pozorovala to. Potichu som sa tam aj smiala. Keď už Doniyi došla trpezlivosť odišla. Chvíľu som počkala a potom išla ja k dverám. Zaklopala som a povedala Zaynovi, že som to ja.
"Sama si?"
"Áno, som. Otvoríš mi?" spýtala som sa. Zrazu som len počula ako štuchla zámka a dvere sa otvorili. Vošla som dnu a Zayn hneď za nami zavrel dvere. Sadla som si na posteľ. On si hneď sadol pri mňa a objal ma.
"Máš milú a aj zábavnú rodinu," po chvíľke ticha som mu povedala.
"Veď som ti hovoril, že sa nemáš čoho báť," usmial sa. Chvíľu sme si hľadeli do očí a potom ma pobozkal. Objala som ho okolo krku a sadla si mi na stehná obkročmo. Jednou rukou mi blúdil po chrbte druhú mal pri mojom zadku. Pomaly perami začal prechádzať na môj krk. Ušiel mi jeden vzdych. A vtedy do izby vletela Waliya. Veľmi som sa jej naplašila a skoro som spadla. No Zayn ,a chytil.
"Hups, prepáčte. Nevedela som," už sa otáčala na odchod, no Zayn ju stopol : "Čo si chcela?"
"Len som chcela vedieť kde ste. Ja idem, nenechajte sa rušiť. A Zayn, nabudúce si zamkni dvere," dohovorila a odišla. So Zaynom sme sa zasmiali.
"No tak na to nesmiem zabudnúť," vstal, zamkol dvere a vrátil sa. Znova ma pobozkal. No tentoraz som pre isto dávala pozor, či niekto nevyvalí dvere aj keď sú zamknuté. Jeho rodina je vážne super a dobre som sa pri nich nasmiala. Som rada, že ma prijali.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára