sobota 11. mája 2013

Otázočka!!

Ahojte, :)

chcela by som sa spýtať pretože mám dilemu. Chcete aby som naďalej pridávala poviedku Like I Love You alebo mám začať pridávať poviedku, ktorú síce ešte nemám napísanú, ale už je dlhšie v mojej hlave. Bola by s Harrym a volala by sa Stupid thing called love. Alebo je tu ešte tretia možnosť, že by som napísala jednodielovku s Liamom a volala by sa Over again

~Sue~

4 komentáre:

  1. No mohla by si napísať tú jednodielovku a potom pokračovať v Like I Love You... nepíš to však všetko naraz, lebo nebudeš stíhať... ja som urobila tú chybu a ledvs stíham pridávať a ešte pri tom ani nemám nápady... nemyslí mi to a hlavne v hlave nemám piatich chalanov ale iba jedného, ktorý nie je známy

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jasne :) ja viem kto je to aj ked nie je známy :P :P toto bude asi najlepšie :) hoci neviem ako bude LILY pokračovat, teda viem ale neviem či je to dobre :D

      Odstrániť
  2. takže určite dopíš LILY :D pritom by si mohla stihnúť napísať tú jednodielovku a následne začni aj s tým s Harrym :D Problem?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja som vedela, ze ta poteší ked budem písat poviedku s Harrym :D som zvedavá čo na nu povieš, lebo bude úplne iná ako LILY :D :D :D Lesley budem ehm pekný kvietok :D :D :D problem hmm :D neviem :) ale určite napíšem najskôr lily :) uz teraz viem ako to skončí :)

      Odstrániť