pondelok 30. decembra 2013

Heart attack 28



„Ahoj, som rada, že si prišiel.“ usmiala som sa naňho.
„Ahoj, i ja,“ úsmev mi opätoval. Posadil sa na stoličku oproti mne. Pozrel si ponuku a zavolal čašníčku.
„Jeden ovocný čaj, prosím,“ povedal jej objednávku a ona odišla. Potom upriamil pozornosť znova ku mne.
„Tak čo sa stalo? Hovor,“ vyzval ma.
„Vieš, prišiel za mnou dnes Harry. Vraj sa chce porozprávať,“ začala som a on mi hneď skočil do reči.
„Čo ti zas urobil? Počul som od chalanov o tom jeho poslednom fiasku u nás doma.“
„Neurobil mi nič. Len mi stále opakoval, že sa chce so mnou porozprávať. Avšak, ja som mu aj naďalej kázala, aby vypadol. Potom sa do toho zamiešal Tom. Zastával sa ma a to Harryho rozzúrilo. Jednu mu vrazil,“ vysvetlila som mu to do konca.
„Príde mi to, že Harry žiarlil,“ zamyslel sa.
„Ale prosím ťa, Niall, to je nezmysel. On a žiarliť? To mi nepasuje k nemu. Harry mi nepríde ako typ, ktorý dokáže aj žiarliť,“ krútila som hlavou. Vôbec to nedávalo zmysel.
„Tak mohla si vidieť, že dokáže,“ mykol plecami.
„Prosím, skončime už s témou Harry,“ poprosila som ho.
„Okej. Inak neskočíme niekam inam? Ešte som nestihol dnes obedovať,“ navrhol Niall.
„No môžeme, ale nie dlho. Louisovi som nepovedala, kam som išla.  Mala by som doma ležať v posteli a liečiť sa.“
„V tom máš pravdu, mala by si byť doma v posteli. A počkať, on je u teba?“ ostal trocha prekvapený.
„Nevedel si o tom? Suzi musela odísť s nejakou skupinou na turné a nechcela ma nechať tak dlho samú, tak poprosila Louisa, nech býva zatiaľ so mnou. Dnes skoro ráno prišiel, keď odchádzala,“ vysvetlila som mu to.
„Aha. No nebudem z toho robiť vedu, možno zabudol nám o tom povedať. Veď v pohode, určite sa o tom neskôr zmieni,“ mykol plecami a vstal. Zaplatil za oba čaje, za čo som škaredo škúlila naňho, a išli sme do najbližšieho fast foodu, čiže McDonaldu..
Niall kúpil jeden Mcbox, pravdaže tú druhú variantu, ktorá obsahovala hneď štyrikrát cheeseburger, dvakrát veľké hranolky a dvakrát veľký sýtený nápoj.
Už som zabudla, že on má bezodný žalúdok.
Nakoniec som zjedla jeden cheeseburger a polovicu svojich hranolok a zapila to kolou. On zjedol všetko ostatné a dojedol i moje hranolky.
Keď akurát dojedal hranolky, som sa zahľadela naňho.
„Šo je?“ spýtal sa s plnými ústami. Musela som sa preto na ňom zasmiať.
„Nič, iba som tak rozmýšľala a ticho závidela,“ priznala som.
„Čo závidela?“ nechápal. Rozprával už s prázdnymi ústami.
„Iba to, že zješ aj za troch a vôbec to na tebe nevidno. Ja priberiem ešte aj zo vzduchu,“ vysvetlila som mu.
„Aha,“ iba povedal a ďalej jedol.
„Skočím si na dámy. Hneď som späť,“ vstala som a zamierila smerom k záchodom.
Po tom ako som vyšla, netušila som, že čo ma bude čakať. Alebo skôr kto.
„Ahoj, Adne,“ niekto za mnou ma pozdravil. V hlave mi ihneď zablikalo varovné červené svetielko. I tak som sa otočila, aby som videla, kto je to. Už len kvôli tomu, že ahoj povedal po slovensky.
Denis Milt (brat Adne)
 „Denis?“ neverila som vlastným očiam. Silno som ho objala. „Ty tu čo robíš?“ Taktiež som rozprávala po slovensky.

„No pracujem, nevidíš?“ usmial sa na mňa.  
„Prečo si mi nezavolal, že si tu?“
„Prepáč, veľmi som nemal čas. Prišiel som iba nedávno a kvôli práci nemám veľa času.“
„Takže keby sem náhodou neprídem, tak ani neviem, že môj braček je v rovnakom meste ako ja. No pekne,“ štuchla som mu do ramena.
„Ako sa má Suz?“ zmenil tému.
„Celkom dobre. Dnes však musela odísť na nejakú dobu. Inak poď. Chcela by som ti niekoho predstaviť,“ usmiala som sa a za ruku ho ťahala ku stolu, kde sedel Niall.
„Denis, toto je môj kamarát Niall Horan,“ povedala som Denisovi po slovensky. Niall pri spomenutí svojho mena pozrel na mňa.
„A Niall, toto je môj brat Denis Milt,“ povedala som už po anglicky, aby Niall rozumel.
Niall vstal a podali si ruky.
„Nie si ty náhodou spevák ten známej skupiny One Direction?“ spýtal sa Nialla Denis už po anglicky.
„Áno,  som,“ prikývol mu Niall.
Denis pozrel na mňa.
„Musím sa vrátiť späť k práci. Rád som sa ťa znova videl sestrička,“ povedal a objal ma. Niallovi kývol.
Keď odišiel, obliekli sme sa a išli ku mne.
„Nevedel som, že máš brata,“ po chvíli sa ozval Niall.
„Nepýtal sa,“ mykla som plecami.
„Máš aj ďalších súrodencov?“ spýtal sa ma.
„Nie, iba Denisa. Je to môj starší brat. On je oproti mne favoritom rodičov. Vždy to bolo samé : Prečo nemôžeš byť taká ako tvoj brat? Tú otázku som nenávidela. Avšak Denisa som z toho nikdy neobviňovala. Dobre sme spolu vychádzali. Mám ho rada,“ priznala som.
„I ja mám staršieho brata, Grega. U nás to však také nebolo. Nás sa snažili brať rovnako. Vedeli, že nie sme rovnaký. Ma milujem hudbu a on niečo iné.“
„Ideš aj hore?“ spýtala som sa ho, keď sme už stáli pred vchodom do paneláku.
„Nie, potrebujem ísť niečo vybaviť ešte. Som rád, že si mi zavolala,“ usmial sa.
Objala som ho.
„Ďakujem,“ dala som mu pusu na líce a otočila sa smerom k dverám. Pri dverách som sa ešte otočila. Niall ešte stále stál na rovnakom mieste, kde som ho nechala.
Zakývala som mu. Odomkla som  si a vošla dnu.

Vošla som do bytu. Louisa som uvidela stáť pri dverách do obývačky. Mal ruky prekrížené na prsiach a mračil sa.
„Ahoj,“ pozdravila som ho.
„Nemala by si náhodou ležať v posteli a oddychovať?“ zvedavo nadvihol obočie. „Aspoň si tak mohla povedať, že odchádzaš.“
„Nie si moja mama, aby som to hovorila, kam idem a s kým budem?“ trocha som vyletela naňho. Hneď som to však oľutovala. Louis sa tváril zranene.
„Prepáč. Nechcela som na tebe tak vyletieť,“ sklopila som pohľad.
„ Ideme iba o to, aby som vedel, kde ťa hľadať, keby sa ti niečo stalo,“ povedal Louis.
„Potrebovala som trocha si vyčistiť hlavu. Nič by sa mi nestalo. Nebola som sama,“ odvážila som sa pozrieť naňho. Bol aj zvedavý, s kým som bola, to som videla mu na tvári, ale zostal ticho. Nechal mi priestor. Môžem aj nemusím mu to povedať. Rozhodla som sa pre prvú možnosť.
„Potrebovala som trocha zmeniť prostredie a porozprávať sa. Tak som zavolala Niallovi,“ vysvetlila som mu.
„Keď si sa chcela porozprávať, mohla si prísť aj za mnou.“
„Viem. Potrebovala som však niekoho, kto je už s tou vecou zasvätený.“
„Aha.“
„Nabudúce ti poviem, kam idem alebo, keď budeš spať, tak ti nechám lístok. Uzatvorme už, prosím, túto tému,“ sľúbila som.
„Pozrieme si nejaký film?“ nadvihol obočie.
„Som pre, ale ja vyberám,“ usmiala som sa.
Ja som vybrala film a on zatiaľ pripravil popcorn.
Keď som akurát dávala cd do dvd - prehrávača, začula som, ako zvoní Louisovi mobil. Chvíľu na to sa objavila aj jeho hlava vo dverách.
„Nebude ti vadiť, ak sa k nám pridá aj El?“ spýtal sa ma.
Pokrútila som hlavou, že nie. Odišiel späť do kuchyne.
Po pár minútach sa znova objavila jeho hlava vo dverách.
„Idem pre El, hneď som tu. Priprav zatiaľ ešte jedny pukance,“ povedal mi a odišiel.
Pripravila som zatiaľ ešte jedny pukance. Všetko som preniesla do obývačky na stolík. Zobrala som tam i jednu dvojlitrovú fľašu coca-coly a tri poháre.
Keď ešte stále nechodili, tak som si zatiaľ zapla televízor. Preklikávala som sa stanicami. Pri asi päťdesiatej sa otvorili dvere a počula som hlasy. O sekundu a to som ich i videla.
„Ahoj,“ pozdravila som El. Vstala som a išla ju objať na privítanie.
„Ahoj,“ pozdravila i ona mňa.
Ešte chvíľu sme sa rozprávali a potom sme až prešli k tomu filmu.

Musela som byť príšerne unavená, keďže som asi zaspala počas filmu. Nepamätám si, ako to celé skončilo. 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára